|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 22:50 |
Tænkte på om det ikke var en god ide at lave en tråd med gode tilbud på forskellige hjemmesider på blu-ray eller andet godt. Har købt Spider-man 3 Blu-ray til 14,95£+1£ i shipping fra www.dvd.co.uk ca 170kr ikke til at klage over. Gik 3 dage efter jeg havde bestilt til jeg havde filmen i hånden, og der er danske undertekster og det hele (dobbelt disc version) Andre som er faldet over gode tilbud fra andre hjemmesider? |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Fed ide :) Du slap fint gennem tolden ;D?
|
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
dvd.co.uk afsender fra schweiz og uk så der skulle ikke være nogen problemer med told, som der kan være på play.com |
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Hvordan kan man være sikker på at der er danske undertekster på de Blu Ray man bestiller derover? Det er vel ikke allesammen det er på? |
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
![]() |
jeg søgte lidt rundt på nettet for at finde ud af hvor mange blu-ray udgivelser af spider-man der kom. Da alle de Reg B jeg kunne finde var med danske undertekster købte jeg den der. Men nej du kan selvfølgelig ikke være sikker på der er danske undertekster på dem alle
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Nice med dvd.co.uk :P Den vil jeg klart benytte!
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Det er ok priser. men jeg er lidt skuffet over at de ikke har die hard quadriologien :(
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Indtil videre er der ikke annonceret en Die Hard Quadrilogy i Europa -
faktisk er det af underlige årsager kun Die Hard 1, 2 og 4 der frigives i november. |
|
![]() |
|
nightbird ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Schweiz er ikke med i EU, så der er vel en risiko for told, hvis pakken er sendt derfra? |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Det er ikke helt så underligt for rettighederne til Die Hard 3 ligger hos Buena Vista mens 1, 2 & 4 hører under SF Film herhjemme og rettighederne er også splittet op i andre dele af Europa! Redigeret af Pioneer540 - 25-Oktober-2007 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Ah, det er derfor.
Tja, så bliver man som EU borger nok nød til at betale ca. 1.000 for alle fire ![]() Jeg tror jeg nøjes med 4'eren indtil videre. PS: Men så er det måske heller ikke underligt, at SF Film har udgivet alle fire i Die Hard Quadrilogy på DVD for tre dage siden? |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
De ser da godt nok ud til at have nogle mere fornuftige priser end jeg tidligere har set.. Kom til at bestille Transformers, Apocalypto, Die Hard 4.0 og Spider-man Trilogy. Det er jo ligefør det var billigere end bare at købe Spiderman Trilogy i Expert herhjemme. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |