|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 01-December-2007 kl. 15:23 |
Hej Tja, recordere.dk er det eneste sted, hvor jeg har hørt om fælleskøb, så jeg tænkte, om nogle ville være interesseret i et fælleskøb af sonos. Jeg tænker på forskellige bundle-løsninger... Prisen hos hifiklubben er efter min mening lige pebret nok. se mere på http://www.hifiklubben.dk/produkter/lyd_i_alle_rum/sonos_dig ital_music_system_.htm Nogen interesserede??? Kent |
|
![]() |
|
Jonama ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Har lige bestilt hele sonos pakken i Tyskland. Jeg har købt Sonos BU 130 incl ladestation, samt en ekstra zone player zp100. Samlet pris 10.360 kr inkl. forsendelse og moms. Havde jeg købt samme pakke hos Hifi-klubben skulle jeg betale 12.000 kr. Er helt sikker på at firmaet som jeg købte hos er til at handle yderligere med hvis flere køber sammen. NB: Skal lade jer vide hvordan det er gået, når pakken er modtaget. Jonama |
|
![]() |
|
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Hej Det lyder da spændende. Du må meget gerne skrive lidt om hvordan det går, når du har fået det hele koblet til. Hvad med garantien mm, hvis nu "skidtet" går i stykker inden for garantiperioden...Skal du så sende det hele til Tyskland for reperation...?? Men tillykke med dit nye anlæg!
|
|
![]() |
|
Jonama ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Yeeeaarr. Nå men det bedste ved det hele er controlleren. Simpel setup. Hurtigt at finde albums og musiknumre. Og zonesystemet er uovertruffent. Det største minus bliver dog at man nemt gror fast i sofaen, nu man ikke længere behøver at rejse sig for at skifte cd Til alle børnefamilier. Tænk lige over dette: Mangler nu kun at sætte en zoneplayer op i badet... ja, det er egentlig utroligt hvor lang tid man bruger der Vedr. Garanti. Sonos kan varmt anbefales! |
|
![]() |
|
![]() |
OK. Ja dejligt at man slipper for at ungerne ridser cd'erne eller skuffen går i stykker, men der må jo trods alt følge nye "problemer" med, hvis sonos sindssyge dyre remote ryger på gulvet. Medmindre man er dækket af sin egen indbo. Det er jo heller ikke billigt at sende produktet retur til Tyskland, men fint nok at man kan spare penge. Men godt at du er tilfreds... Kent
|
|
![]() |
|
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i et fælleskøb.
|
|
------
Mvh Kasper |
|
![]() |
|
![]() |
Yiepeeeeeeeeee... var ved at miste troen... |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Er der sket mere ang. kontakt til den tyske forhandler? Jeg vil også være frisk, men jeg tror desværre ikke, der rigtigt er noget at hente her. |
|
Anders
|
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
vil sikkert også være interesseret
mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Efter at have læst om dette fantastiske stykkke legetøj, må jeg slutte op mig til Fælleskøb af Sonos - hvis der kan opnås en god pris
|
|
![]() |
|
Mar7in ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2004 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hej Jonama,
Kan du give et link til firmaet, hvor du købte. På forhånd tak for hjælpen. /Martin |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg har selv Sonos og det er fantastisk. Det bliver endnu mere lækkert den dag de udvider med billede-overførsel også :) Men kan kun anbefale det! Held og lykke med at få stablet et køb på benene.. Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |