|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 08-Januar-2008 kl. 09:44 |
Hvis der er hold i dette rygte så er fremtiden for mit elskede HD-DVD i sandhed sort, paramount har åbenbart en nødbremse i deres kontrakt med HD-DVD Yikes siger jeg bare Redigeret af fumper - 08-Januar-2008 kl. 09:44 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Jeg siger bare Transformers på Blue-ray
![]() |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Og Stardust!!!
![]() |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Jeg er bange for at det vil bremse udviklingen af formatet, desværre!! Jeg har, og har næsten altid haft, mulighed for at afspille begge formater. Af økonomiske årsager har jeg LANGT flest HD-DVD titler (import/us). Disse ville IKKE have været købt, hvis de skulle købes i DK/EU!!!! Jeg har simpelthen ikke råd/ lyst til at betale 200+ for film!!! Venter så hellere nogen måneder på ex-udlejning hos Blockbuster eller lign. Glad for at PS3 er en hæderlig DVD afspiller. Jeg er bange for at det samlede HD salg vil falde drastisk.. ØV ØV ØV!! The future looked bright...!! To skridt tilbage! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Flot analyseret! WB og mange andre har ellers den stik modsatte forventning
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Get a life!! Du spammer en del! Hvis du ikke kan kommentere ordenligt burde du lade være!! På forhånd tak! Redigeret af Pede8000 - 08-Januar-2008 kl. 12:04 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu skal jeg forhåbentligt snart købe Transformers, Stardust, King Kong, The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious. osv. osv. Det syntes jeg da peger i den modsatte retning! - Var det bedre så?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
det ville blive den bedste nyhed i dag. hvis det bliver officielt. så mangler bare universal.
Redigeret af flemming larsen - 08-Januar-2008 kl. 12:09 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Jeg er dybt uenig, men det er jo derfor vi har et forum Det eneste måde, at det nogensinde vil stige på, er hvis vi får 1 format. |
|
![]() |
|
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
OMG Det ville være så fedt, Robert de niro er genial i den film. |
|
![]() |
|
Jeraun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Om De (paramount/Dreamworks) skifter ved de kun selv.Det må vi vente på. Som det er lige iøjeblikket kommer der ikke flere BD ind der altid har gjort.HD dvd har fået et spark i skr..t. af WB. |
|
Jeraun
|
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
Nyheden står på flere nyhedssider, og jeg håber også bare at de skifter..
jeg holder i hvert fald med Blu-ray..og nej, gider ikke høre nogen at brokke sig over det..hver sin smag:-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |