|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
cql1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 31-Januar-2008 kl. 17:54 |
Hej
Jeg er ejer af en Yamaha DVD-recorder, som jeg overvejer at udskifte. Da jeg har en Denon forstærker har jeg indtil nu overvejet at købe en Denon DVD (da designet passer med forstærkeren) til 1500kr. Eller også skulle jeg hellere købe en PS3 til ca.3500kr... Ved en PS3 vil jeg jo som ekstra få spillekonsol, HDD, Blue-Ray. Men mit spørgsmål er, om PS3'en kan afspille DVD'er lige så godt som Denon 1740...? -Jeg har nemlig ikke kunne finde nogle tests på det |
|
/cql
Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12 |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Jeg kan ikke sammenligne PS3 med Denon eller din Yamaha, men hold da kæft hvor gør PS3 det godt. Sindsygt klart billed ved visning af SD. Gå ind i AV indstilling og sæt Opskalerer til Fuld. Du for ikke HD billed, men lysten til at se alle dine DVD'er igen. |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Enig med tupac85, efter de første 10 min med SD dvd på min PS3, pakkede jeg min samsung DVD afspiller (HD870 med 720P upscale) ned. Det er et super billede på, og lyden er også noget bedre end min samsung dvd afspiller.
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Kan "desværre" også kun sige at jeg er enig. Klart bedre end min Pioneer, som ellers også havde hdmi og kunne sende 720P/1080i ud.
|
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
Arthur ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Det lyder jo fristende. Er PS3 lige så god til at vise MPEG-2 SD filer via netværk? (f.eks fra Windows Media Player 11 eller en anden DLNA server) |
|
Sony 32V2000, Pioneer DVR-545HX-S (HDMI), Pace DS810 (HDMI), Belkin 3-1 HDMI Switch, PS3 (HDMI), Pinnacle PCTV 200e, Hauppage Win TV-PVR-250, NAD C 315BEE, BEOVOX S55
|
|
![]() |
|
cql1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Tusind tak for jeres hurtige og ikke mindst entydige svar... Så er der kun én vej -PS3
![]() |
|
/cql
Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12 |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Før jeg købte min XE1'er brugte jeg også min PS3 til DVD .... min stakkels gamle Harman/Kardon afspiller blev uventet pensioneret meget, meget pludseligt |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Sebbii ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
nu siger du vælg "fuld" opskalering er alle enige i det. og hvad er forskelligen på fuld vs normal opskalering :D
|
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Må også sige at jeg var forbløffet over PS3'erens afspilning af SD DVD
![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg melder mig til koret.. den gør det sq godt.
Har d.d. "opgraderet" min PS3 til, at være medieafspiller her i huset. Den henter filer via netværk/upnp. Divx, Xvid, Mpeg2, DVD.. super billede. Venter bare på Transformers kommer på BD ![]() |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg har kun haft min PS3 i et par uger og har faktisk kun lige kort fået den testet til opskaleret DVD (og jep, det ser dælme godt ud), men ifølge det info jeg rendte ind i på et amerikansk forum - og vist også efter hvad jeg selv husker fra min korte test - så strækker "full" billedet til at matche dit TV, hvilket vil sige at det altså er "normal" du skal vælge når du vil se DVD film i de typiske widescreen formater. |
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Bruger også min PS3 som DVD-afspiller og den er væsentligt bedre end min JVC med HDMI. Fantastisk køb. Har hørt at man skal op i lige så mange kroner for en almindelig DVD-afspiller for at få samme billed/lyd kvalitet, så vælg en PS3 for du får også: Spilkonsol Der er ingen tvivl, den er alle penge værd. Den nye 40Gb larmer iøvrigt ikke noget særligt (mindre end min JVC). |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |