|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
o0Pedersen0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 11-Februar-2008 kl. 10:13 |
Hej derude:)
Jeg ville høre, om der er nogle af jer, der har erfaring med køb af en ekstern harddisk? Hvad skal man kigge efter osv. Det ville være dejligt, hvis i ville linke til f.eks. "jeres køb" Venlig Hilsen Thomas P |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En Maxtor Pocket HDD er helt fin, ingen forsyningsspænding nødvendig, tilsluttes USB direkte. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
HVor stor skal den være...antal GB?, Hvad skal den bruges til.....stå som backup eller slæbes med?
Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
o0Pedersen0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg skal bare bruge den som backup, hvor mine billeder, film og skolearbejde skal gemmes på. Den skal være på minimum 300 gb |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
har haft et par stykker af Western digitals Mybook, 320gb´s har været tilfreds med dem, og de er billige i 500gb versioner. fornuftig disk, der selv slukker med USB, og som fungere upåklageligt uden at støje for meget. Kan så også købes i en udgave med firewire, og endag en med 800mbit firewire hvis dette er nødvendigt. |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Jeg har sådan en sjover her, som jeg er meget tilfreds med.
Seagate freeagent Hurtig, stille og fint design. Det eneste minus er en underlig on/off knap, som er en slags touch-pad. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |