recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - toshiba sd370 eller sd472
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettoshiba sd370 eller sd472

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 840
Direkte link til dette indlæg Emne: toshiba sd370 eller sd472
    Sendt: 14-Februar-2008 kl. 21:21

Hvilken af ovennævnte afspillere skal jeg købe ?

hvad er forskellen egentlig ?

hvad er det bedste køb ?

Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 840
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 12:21

Jeg spørger igen, er der nogen som kender Toshiba´s dvd afspillere ?

Er det noget bras eller godt til prisen, som man siger, og ja jeg er godt klar over man får hvad man betaler for, men den skal formodentlig kun holde et par år, indtil format krigen er overstået

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2008 kl. 15:56
Jamen nu ER formatkrigen altså ovre, så du kan trygt satse på fremtidssikret afspiller, der tar' det hele: BluRay
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 840
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 19:56

Jeg købte i første omgang en Toshiba dvd afspiller hos Elgiganten, som dog blev returneres efter 3 timer, fordi den viste sig at være defekt, den kunne slet ikke læse skiverne, så tilbage med den til varehuset, men da jeg af natur, er en meget stor skeptiker turde jeg simpelt hen ikke gå hjem med en maskine af samme mærke - så jeg valgte istedet for en Thomson, i samme prisleje 900 kr., som til gengæld virkede første gang.

Den smule jeg har set/prøvet med maskinen virker ok, set i forhold til prisen. Den virker nok lidt plastikagtig, skrøbelig i hardwaren men de features den er udstyret med, er det nok et ok køb.

PS. den skal jo kun holde et kort stykke tid, indtil blue-ray maskinerne kommer ned i pris.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu