recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - højttaler beslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethøjttaler beslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Emne: højttaler beslag
    Sendt: 27-Februar-2008 kl. 12:18

Har to dali concept 1 jeg skal have hængt op bag sofaen i et surround system har hidtil bare haft dem hængt fladt indtil væggen men havde så kigget lidt efter nogle beslag så jeg ville ku komme til at vinkle dem lidt indad og nedad.

Haft kigget på Vogels VLB50 og VLB100 .VLB50 er angivet til 5 kg så burde jo være nok da concept 1 vejer 4 kg er angivet il at sku ku dreje 180 grader og 20 nedad men kan sådan nogle beslag egentlig drejes ret meget når højttaleren er monteret inden at den rammer væggen eller kan jeg ligeså godt hænge dem direkte på væggen igen.

Redigeret af jackyl - 27-Februar-2008 kl. 19:50
allan

Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 19:52
Må også gerne være andre beslag end Vogels hvis i har tips til ophæng og placering.
allan

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 20:44
Jeg bruger dem her

VM ACOUSTICS W1

dem føler jeg kan holde til noget. Har haft nogle andre men de kunne ikke holde selv om de var specificeret til 10kg og mine højtalere også vejer 5kg. Skal måske lige sige at jeg har set de her VM til en noget biligere pris men kan altså ikke lige komme på hvor det var.

Mvh, Per

Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 21:47
Kan de vinkles en del og hvad med de Vogels VLB50 er det noget skidt man skal holde sig fra.
allan

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 22:19
de kan ikke vinkles 90 grader, men det kommer an på hvor store dine HT'ere er. Der findens vist også et andet fra VM som kan vinkles lidt mere. Det er et stykke tid siden jeg kiggede på det, og jeg kan ikke lige huske hvad dem jeg havde der knækkede hedder. men der er ikke dem du henviser til
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2008 kl. 22:46

Sad lige og kiggede i silvan reklamen og så et LCD vægophæng VESA standard 75/100 med bæreevne på 15 kg og som kan justeres 180 grader horisontalt og 70 vertikalt har aldrig lige haft sådan et LCD ophæng i hænderne så ved ikk hvordan det monteres på en skærm men er der skruehuller i sådan et ophæng, hvis der er vil det så ikk ku bruges på højttalere lyder jo til at det kan justeres en del.

allan

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu