|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() Sendt: 31-December-2004 kl. 02:20 |
Jeg skal i den nærmeste fremtid investere i en af ovennævnte modeller. Som bekendt har XDE-udgaven til forskel fra FDE-udgaven en digitaltuner. Mit spørgsmål er, om nogen ved om denne digitaltuner har kortlæser? Grunden til dette spørgsmål er, at jeg nærede et håb om, at man derved kunne overflødiggøre en Selector-boks fra TDC? Mvh Søren |
|
![]() |
|
resurrection ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Den HAR en kortlæser, men umiddelbart er det vist kun til "Home Gallery", altså div. hukommelseskort. Spørgsmålet er så også, om den digitale tuner virker når vi engang får digitalt tv.....min forhandler frarådede mig at købe XDE-udgaven, så jeg "nøjedes" med at købt HDE'en. Billedkvaliteten er jo den samme uanset hvilken udgave du køber - merprisen er udelukkende for de ekstra features. Det er iøvrigt en fremragende skærm /Martin PS: Du bør overveje at investere i Pioneer's nye HD-DVD recorder (920'eren)!!! Udover at den har HDMI-udgang som jo passer til skærmen, er den forbedret på adskellige punkter i forhold til de tidligere modeller. Se evt. under fællesindkøb. |
|
We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution! |
|
![]() |
|
Pioneer freak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2004 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Den har kortlæser og du kan sætte et cam i. Kik her http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/RegistrInstrMa n.nsf/(CountDownloadinInstructionManuals3)?openagent&ID= 6F774E12B261D111C1256F2600287D74&Attachment=PDP-505XDE_N D.pdf
Redigeret af Pioneer freak |
|
![]() |
|
gismo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
er der nogle af jer pioneer plasma ejere der har oplevet pixel fejl på jeres skærme.
|
|
![]() |
|
resurrection ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Næh...ikke umiddelbart. Kan blot konstatere at den leverer et fremragende billed, selv når jeg bruger min 7 år gamel afspiller og et - desværre - afslørende dårligt billed når der er bold på TVDK eller Kanal 5 eller hvad pokker de nu kalder sig.....signalet er ihvertfald elendigt! /Martin |
|
We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution! |
|
![]() |
|
Pioneer freak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2004 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg har faktisk aldrig hørt nogle klage over pixel fejl på en pio (eller for den sags skyld panasonic) skærm
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hvad er der HD-DVD ved 920'eren??? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Pollax ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej - Jeg har også denne skærm i mine overvejelser , men hvordan klarer pioneerskærmen hurtige bevægelser som for eks. sport/fodbold?
Og kan man købe den uden tuner og bruge sin feks. dvd-recorder som tuner istedet for?
Cutane
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Pollaz
Ja, men det giver nogle begrænsninger:
/Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Mon ikke det er en DVB-T tuner. Hvis den skulle kunne bruges med Selector skulle det være en DVB-C tuner og selvfølgelig med common interface til et Viaccess cam. Redigeret af boborg |
|
/ Bob
|
|
![]() |
|
Websurfer11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Desværre viser det sig netop ved Sport og især fodbold at plasma og LCD TV har et stykke vej endnu - hvorimod ved alm spillefilm er der ingen problemer. Redigeret af Websurfer11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |