|
Canal Digital Hd Boks Satellit |
Besvar | Side 123 97> |
Forfatter | |
agger
Guld medlem Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2008 kl. 01:08 |
Hej er der nogen der har prøvet den nye boks med hd,er den bedre end den gamle uden hd, kan man vælge hvor kanaler skal ligge .I den gamle var der kun en favorit liste . hilsen agger |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bestilt den nye boks med harddisk optager, så jeg er meget spændt på at se HD kanaler. Skal nok vende tilbage hvis der ikke er andre der gør det :)
|
|
agger
Funktioner
Tak(0)
|
hej zardo det glæder jeg mig til venter også hihi. hilsen agger |
|
MortenR.
Bruger Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
I må også gerne melde tilbage om den larmer!!!
|
|
Morten
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også bestilt, vender tilbage.
|
|
SVP03
|
|
pinkytk
Bruger Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået min i dag.
Første indtryk er at den larmer lidt, håber det er noget man vænner sig til. DTT modtagelsen er ikke lige så god som deres standard boks eller mit pana px70. Mit tv2 er faktisk ubrugeligt nu, men jeg har så heller ikke en rigtig antenne til DTT, kun en gammel stueantenne. Den skifter ikke kanal så hurtigt som deres standard boks. Syns kanallogoerne hopper en smule, men ikke noget voldsomt. Men ellers er billedekvaliteten fantastisk og tv-guide med optage muligheder ser også ud til at virke rigtig godt. Pause og spole i tv-programmer virker også som det skal. |
|
MortenR.
Bruger Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Træls at den larmer. Er deres standard boks egentlig tilfredsstillende? Der
var jo en masse problemer med at få den til at fungere - er de løst nu? Det kan være jeg ender med standard boksen - jeg gider ikke have en larmende haddisk under mit fjernsyn! |
|
Morten
|
|
skovkatte
Junior bruger Oprettet: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har nu haft boksen i 3 mdr. og alt funger fint.... utrolig god billedkvali! |
|
videoguy
Bruger Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej skovkatte, Velkommen til. Det der snakkes om her er den nye boks (pr. 1. april) med indbygget recorder. Ikke Sagem 81'eren. Har i øvrigt selv lige bestilt den nye. Lejer i øjeblikket den gamle 81'er, som er smæk fyldt med fejl, så jeg håber den nye er bedre. Den flinke dame hos CD's kundeservice sagde, at jeg havde 14 dages returret, så der var da ikke så meget at betænke sig på. |
|
agger
Funktioner
Tak(0)
|
hej hvad med favorit kanaler ,kan du flytte rundt på kanalerne, eller skal de stadig ligge som canal digital har bestemt,på den gamle boks kan man ikke flytte rundt på kanaleren. hilsen agger |
|
pinkytk
Bruger Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja man kan godt flytte rundt på kanalerne :) . |
|
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du skriver at DTT modtagelsen ikke er så god, viser den så et dårligere billede med DTT, eller har den sværere ved at modtage signaler i det hele taget? |
|
Besvar | Side 123 97> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |