|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 04-Juni-2008 kl. 18:41 |
Jeg har før haft en ps3 og overvejer at købe en igen nu da bl.a. GT5 kommer. Jeg har kigget lidt efter den på nettet og det ser ikke ud til at nogen har den på lager, hverken netbutikker, Elgiganten, Merlin osv.. Nogen der ved hvad årsagen er?
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Måske har GTA4 ryddet lageret ....
![]() |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe, der er måske en ny PS3 på vej, en small udgave af PS30 40gb, eller
en PS4, tro nok mere på den samll udgave af PS3 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg ved ikke lige hvorfor den er udsolgt. Men en ting er sikker GT5 kommer ikke lige foreløbig, desværre. GT5 Prologue kom her for et par måneders tid siden, og er en slags taste af hvad det fulde spil kommer til at indeholde. Der er masser af spilletid i Prologuen, hvis man er fan af GT serien. Det er helt klart det af mine PS3 spil jeg har brugt mest tid på. Hvad angår det fulde spil GT 5. så snakker vi nok foråret 2009 tidligst før det kommer. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg syntes jeg så en dato sidst på året for GT5? Men måske kiggede jeg kun på måneden og ikke på året...hmmm...ønsketænkning....
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg mener at have set GT5 til august ´08, men det kommer jo desværre nok først i ´09. Jeg har hørt om den smalle udgave, men hvis det er derfor ps3 pt. ikke er på lager nogen steder, må den smalle udgave være lige om hjørnet. I hverfald ikke ps4. Nogle der ved, om konsoller og den slags plejer at falde lidt i pris om sommeren? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Apropos GT5 Prologue: Redigeret af Non-Desperado - 05-Juni-2008 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
![]() |
Cool idé... ærgeligt man ikke har en ps3 endnu |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Uh, jeg skal fluks game ps3 når jeg har tid
![]() Det ville være cool med rigtigt ræs. Har altid gerne villet prøve det. Go-kart og folkeræs er dælme for sjovt ![]() |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Har tilmeldt mig GT5 konkurrencen. Nu må vi se om der bliver tid til at prøve. Tror det kunne blive helt afhængighedsskabende at gå i gang
![]() |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Nogen der har fundet en onlinebutik eller fysisk butik i Storkøbenhavn, der har den på lager?
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Alle steder jeg har kigget har den Ps3 også været udsolgt. Det lige fra Fona, Merlin, El-giganten, EBgames (eller hvad de hedder) og andre steder.. Tror selv grunden er GTA4 - da det kom ud røg samtlige PS3 maskiner.. Har ikke set en eneste på lager siden. Redigeret af RuneH - 09-Juni-2008 kl. 14:20 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |