recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles indkøb af Pioneer plasma (efterår)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælles indkøb af Pioneer plasma (efterår)

 Besvar Besvar Side  123 71>
Forfatter
Besked
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælles indkøb af Pioneer plasma (efterår)
    Sendt: 05-August-2008 kl. 10:23

Til alle der er interesseret i et billigt Pioneer plasma TV:

(Dette indlæg er skrevet af "Avenue" - bemærk venligst, at der ikke er tale om et officielt recordere.dk fælleskøb).
-------------------------------------------

Med det efterårsvejr vi har i øjeblikket kunne det ikke være mere oplagt at oprette ”efterårspallen”, som nogen sikkert allerede har hørt om. For at gøre det så overskueligt som muligt, bliver det kun muligt at bestille udvalgte Pioneer modeller.

Undertegnede og MortenMJ vil stå for koordineringen samt forespørgsel hos de udvalgte forhandlere. Det er simpelthen nødvendig med en stram topstyring, så ikke flere personer uafhængig af hinanden spørge de samme forhandlere – ”for mange kokke fordærver maden”.  Denne topstyring giver jo også mindre arbejde til jer andre ;) Frossenfisk har meldt sig som "transportminister", så må vi se hvad denne stilling indebærer ;)

Følgende Pioneer modeller:

………………………………………………………………………………….

  • PDP-428XD - G8
  • PDP-508XD - G8
  • PDP-LX 5090 - G9
  • PDP-LX 5090H - G9 (følgende model er ikke mulig at bestille i UK)
  • PDP-LX 6090 - G9

…………………………………………………………………………........

Tidsplan:

  • Leveringen vil så vidt muligt ske medio eller ultimo oktober 2008.
  • Indhentning af priser hos forhandlerne vel ske ultimo september 2008.
  • Vi satser på at bestille i primo oktober 2008 – så har folk fået deres løn ;)

Tidsplanen kan selvfølgelig skride lidt, men så vidt det er muligt går vi efter denne plan. Vi beslutter senere hvor pallerne bliver sendt hen i landet. Men der burde komme minimum 1 palle til både Jylland og København.

Pris:

  • For at få den bedste pris kan det nok blive nødvendigt at bestille fra udlandet. Som udgangspunkt skal du regne med at PDP-LX 5090 kommer til at koste ca. 20.500 kr. ink. fragt til Danmark samt vægbeslag eller højtaler. Vi arbejder på at gøre det så billigt som muligt, men det bliver hverken 3000 kr. eller 4000 kr. billigere. Så har I nogenlunde et prisleje.

Bestillig:

  • Bestilling er først til mølleprincippet. Skriv en PM til MortenMJ eller undertegnede hvilken model du ønsker og hvor i landet du bor (fx Boris eller København). Vi vil så løbende holder jer opdateret.

  • Mvh Avenue og MortenMJ

    Opdatering vedr. bestilling (11.09.08):

    Leverandør: Milo Radio i København

    ................................................

    Milo Radio tilbyder følgende:

    §   PDP-LX 5090H 21.500 kr.                   5 års forsikring 1.995 kr.

    §   PDP-LX 6090 38.499 kr.                      5 års forsikring 3.149 kr.

    §   PDP-LX 6090H 39.999 kr.                   5 års forsikring 3.149 kr.

    §   500 kr. for levering i Danmark. ”Dør til Dør”

    ……………………………………………………………………….

    Valgte stod mellem to forhandlere, men Milo Radio havde et godt tilbud på 5090H modellen. Desuden var Milo også 300 kr. billigere i fragt og 250 kr. billigere i forsikring. Da 36 ud af 50 havde valgt en PDP-LX 5090H kunne det under ingen omstændigheder blive Krish fra UK. Flere af de tilmeldte ønskede desuden en dansk leverandør, ellers var de ikke interesseret.

    Hvis vi sammenligner med sidste fælleskøb fra juni/juli mdr., så er 5090H blevet 2000 kr. billigere. Der er bare det lille ”men”, og det er, at det ikke er muligt at købe 5090 idet prisen ligger over 5090H. Hvis folk ikke ønsker at give 500 kr. mere for H-modellen, så må I gerne skrive en PM til mig. Det bedste tilbud på PDP-LX 5090 var på ca. 21.000 kr.

    Det kommer til at foregå på den måde, at man skriver en PM til undertegnede, hvis man ønsker dette tilbud. I får så en PM retur med flere oplysninger samt en bonuskode, som I skal indtaste i feltet ”bemærkninger”, når I bestiller på Milo Radios hjemmeside. I vil desuden få en kode til Milo Radios hjemmeside, som gør det muligt at se diverse nedsatte tilbehør – tilbehør kan KUN købes sammen med skærm. Der vil desuden være mulighed for at bestille fragt samt forsikring derinde.

    TILBUDET GÆLDER VED KØB AF MINIMUM 25 stk. og MAX 50 stk.

    Afhængig af hvor hurtigt vi når op på de 25 stk. kan man få sit sit tv ultimo (med forbehold) september, ved selv at afhente dette i butikken i København – men mere herom.

    Hvis det skulle vise sig, at der bliver problemer med leveringen pga. det høje antal, så er alle på ”først til mølle listen” garanteret et tv til den pris. Så hvis nykommende ønsker dette tilbud, så vil det være fornuftigt at blive skrevet på listen allerede nu.

    …………………………………………………………………………

    §   Forsikringen dækker som ”hovedregel” alt undtaget tyveri/indbrud og brand – hvilket din indboforsikring gør.

    §   Pengene vil blive trukket fra din konto ved betaling og ikke ved levering. Der er fuld returret på alle betalinger til og med d.1/10-08.

    Tidsplan:

    Det vil fra i dag d. 9. september 2008 være muligt at bestille/betale.

    Sidste frist for bestilling via web er onsdag d. 1. oktober 2008 kl. 12.00

    Levering vil finde sted indenfor Danmarks grænser i uge 41 og 42 – dog med forbehold.

    Til sidst vil jeg gerne bede folk om at lade være med at gå ud og råbe og skrige om dette tilbud til andre forhandlere (ligesom ved sidst fælleskøb), da det hurtigt kan gå den anden vej og i sidste ende ødelægge det for os selv.

    OBS.: DET ER KUN MULIGT AT BESTILLE VIA HJEMMEISDEN: www.miloradio.dk




Redigeret af MortenMJ - 11-September-2008 kl. 15:47
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 12:34
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt:

  • 1.    Frossenfisk 1 stk. PDP-LX 5090 / København
  • 2.    Panadda 1 stk. PDP-LX 5090 / ?
  • 3.    MortenMJ 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-LX 6090) / Esbjerg
  • 4.    Avenue 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-428XD)/ København
  • 5.  Rlvrlv 1 stk. PDP-LX 5090H / Bogø (v/ Sjælland/Falster)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 12:36
Er du sikker på, at du kan få 428XD/508XD til efteråret? Jeg tror faktisk at de er ved at være udsolgt her og der

Redigeret af Hother - 05-August-2008 kl. 12:36
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Er du sikker på, at du kan få 428XD/508XD til efteråret? Jeg tror faktisk at de er ved at være udsolgt her og der


Det er et godt spørgsmål, for jeg tror at du har ret i at de godt kan være ved at være udsolgt til den tid - det var mest for at holde en dør åben, hvis der var nogen der ønskede et godt, men lidt billigere TV, end 9G-modellerne.
Men kan 8G ikke skaffes på bestillingstidspunktet, så må dem der måtte være interesseret i 8G jo tage stilling til om de evt. ønsker 9G i stedet for.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 15:55
Jeg tror ikke man skal regne med at der er g8 modeller til rådighed på det tidspunkt. Lageret er allerede ryddet i DK, og det samme sker for UK indenfor meget kort tid.

Vær forberedt til et rigtig godt tv - og en elmåler på Speed
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg tror ikke man skal regne med at der er g8 modeller til rådighed på det tidspunkt. Lageret er allerede ryddet i DK, og det samme sker for UK indenfor meget kort tid.

Vær forberedt til et rigtig godt tv - og en elmåler på Speed


Hehe, ja man må tage det sure med det søde - men køber man en Brabus eller en RUF, så er det nok heller ikke benzin-prisen man går mest op i Men det lyder godt, at dem der allerede har købt, er tilfredse med hvad de ser
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 16:34
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt:

  • 1.    Frossenfisk 1 stk. PDP-LX 5090 / København
  • 2.    Panadda 1 stk. PDP-LX 5090 / Odense
  • 3.    MortenMJ 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-LX 6090) / Esbjerg
  • 4.    Avenue 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-428XD)/ København
  • 5.  Rlvrlv 1 stk. PDP-LX 5090H / Bogø (v/ Sjælland/Falster)
  • 6.  Killerfly 1 stk. PDP-LX 5090 / Lyngby


Redigeret af MortenMJ - 05-August-2008 kl. 17:31
Til top
Ziggy Starman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 18:44
Hej, jeg er mugligvis meget interesseret i at være med her, men først vil jeg gerne lige være helt sikker på, at jeg forstår hvor der bestilles fra? o_O Det lyder som om det drejer sig om mere end én forhandler?
In any case, er der så tale om europæiske E-modeller, så tunere vil virke her i DK, og får vi 2 års reklamationsret?

Super godt initiativ, thumbs up! :)
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:


Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg tror ikke man skal regne med at der er g8 modeller til rådighed på det tidspunkt. Lageret er allerede ryddet i DK, og det samme sker for UK indenfor meget kort tid.

Vær forberedt til et rigtig godt tv - og en elmåler på Speed
Hehe, ja man må tage det sure med det søde - men køber man en Brabus eller en RUF, så er det nok heller ikke benzin-prisen man går mest op i Men det lyder godt, at dem der allerede har købt, er tilfredse med hvad de ser


Har du ikke fået set de nye epispder af Top Gear? - du ved jo godt at Jeremy Clarkson's forestilling om en energieffektiv bil er en bil som kommer hurtigst fra A-B

Men ja, jeg er tilfreds med billedet - det står rigtig godt. Jeg ser dog MINDRE tv efter jeg har købt det - og det hænger sammen med at signalkvaliteten for de programmer jeg normalt ser ikke er særlig god, og derfor henter jeg det ned på pc'en istedet..

Til gengæld bruger jeg mere tid på at spille og se blu ray derpå
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 19:07
Anima, du skriver at du ser mindre tv efter du har købt det, og at det hænger sammen med signalkvaliteten. Er det fordi at det dårlige signal nu er blevet mere tydligt (pga. de 50") - ellers hvordan skal man forstå det?
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Ziggy Starman Ziggy Starman skrev:

Hej, jeg er mugligvis meget interesseret i at være med her, men først vil jeg gerne lige være helt sikker på, at jeg forstår hvor der bestilles fra? o_O Det lyder som om det drejer sig om mere end én forhandler?
In any case, er der så tale om europæiske E-modeller, så tunere vil virke her i DK, og får vi 2 års reklamationsret?

Super godt initiativ, thumbs up! :)


Jeg kan godt forstå, at du ikke kan forstå hvor der bestilles fra, for det er der nemlig slet ikke taget stilling til endnu. 

Fremgangsmåden bliver, at vi kontakter x antal forhandlere i ind- og udland, men før vi kan forlange at få gode tilbud fra forhandlerne, må vi vide hvor mange vi nogenlunde bliver samlet set, da prisen jo nok afhænger af den samlede mængde. Hvornår vi tager kontakt til forhandlerne mv. fremgår af "tidsplanen" i det første indlæg her i tråden.

Hvis du beslutter dig for at du gerne vil være med på vognen her, så sender du bare en PM (husk at angive ønsket model, samt hvilken by du bor i) - så skriver vi dig på listen.
Til top
Ziggy Starman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2008 kl. 19:33
Alright, så er jeg ved at have forstået tror jeg! 

Tror dog jeg bliver nødt til at vente til her den 22. august med at kunne sige, om jeg er frisk, for der får jeg løn, og er lige nødt til at se hvad min typiske løn ved mit nye arbejde er før jeg er sikker på jeg overhovedet har nok penge når tiden kommer!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 71>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu