|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 09-August-2005 kl. 23:57 |
Håber virkelig der er en venlig sjæl, som kan være mig behjælpelig her. Jeg har koblet mit 32" LCD-TV (http://www.alfaview.dk/netshop/index.asp?productid=197) op til min HTPC, med et ATI Radeon 9800, via DVI. Panelet har en fysisk opløsning på 1366x768 og det er lykkedes mig at opnå 1:1 pixelmapping. Der er dog 2 problemer:
Håber i kan hjælpe. På forhånd tak |
|
I am the Law
|
|
![]() |
|
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Nu er jeg kommet lidt videre og håber, at der er nogen, med nedenstående informationer, kan få mig sporet ind på en løsning. Har nu siddet i et par timer og rodet med indstillingerne i Powerstrip. Det er lykkedes mig følgende:
Bemærk at de 2 punkter er ved 2 forskellige indstillinger. Af TV-manualen fremgår det, at 1366x768 kører med 48.387 Hz i det horizontale niveau og 60.00 Hz i vertikal frekvens. Håber at det hjælper nogen til at kunne hjælpe mig
Sådan ser det ud når jeg kører med et testmønster som baggrund på skrivebordet: Sådan her skal det se ud når jeg opnår 1:1 pixelmapping: |
|
I am the Law
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |