|
|
Besvar ![]() |
Side 123 71> |
Forfatter | ||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 05-August-2008 kl. 10:23 |
|
Til alle der er interesseret i et billigt Pioneer plasma TV: (Dette indlæg er skrevet af "Avenue" - bemærk venligst, at der ikke er tale om et officielt recordere.dk fælleskøb). Med det efterårsvejr vi har i øjeblikket kunne det ikke være mere oplagt at oprette ”efterårspallen”, som nogen sikkert allerede har hørt om. For at gøre det så overskueligt som muligt, bliver det kun muligt at bestille udvalgte Pioneer modeller. Undertegnede og MortenMJ vil stå for koordineringen samt forespørgsel hos de udvalgte forhandlere. Det er simpelthen nødvendig med en stram topstyring, så ikke flere personer uafhængig af hinanden spørge de samme forhandlere – ”for mange kokke fordærver maden”. Denne topstyring giver jo også mindre arbejde til jer andre ;) Frossenfisk har meldt sig som "transportminister", så må vi se hvad denne stilling indebærer ;) Følgende Pioneer modeller: ………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………........ Tidsplan:
Tidsplanen
kan selvfølgelig skride lidt, men så vidt det er muligt går vi efter
denne plan. Vi beslutter senere hvor pallerne bliver sendt hen i
landet. Men der burde komme minimum 1 palle til både Jylland og
København. Pris:
Bestillig:
Redigeret af MortenMJ - 11-September-2008 kl. 15:47 |
||
![]() |
||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
|
Opdatering:
Følgende har allerede bestilt:
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Er du sikker på, at du kan få 428XD/508XD til efteråret? Jeg tror faktisk at de er ved at være udsolgt her og der
![]() Redigeret af Hother - 05-August-2008 kl. 12:36 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er et godt spørgsmål, for jeg tror at du har ret i at de godt kan være ved at være udsolgt til den tid - det var mest for at holde en dør åben, hvis der var nogen der ønskede et godt, men lidt billigere TV, end 9G-modellerne. Men kan 8G ikke skaffes på bestillingstidspunktet, så må dem der måtte være interesseret i 8G jo tage stilling til om de evt. ønsker 9G i stedet for. ![]() |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Jeg tror ikke man skal regne med at der er g8 modeller til rådighed på det tidspunkt. Lageret er allerede ryddet i DK, og det samme sker for UK indenfor meget kort tid.
Vær forberedt til et rigtig godt tv - og en elmåler på Speed ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, ja man må tage det sure med det søde - men køber man en Brabus eller en RUF, så er det nok heller ikke benzin-prisen man går mest op i ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Opdatering:
Følgende har allerede bestilt:
Redigeret af MortenMJ - 05-August-2008 kl. 17:31 |
||
![]() |
||
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Hej, jeg er mugligvis meget interesseret i at være med her, men først vil jeg gerne lige være helt sikker på, at jeg forstår hvor der bestilles fra? o_O Det lyder som om det drejer sig om mere end én forhandler?
In any case, er der så tale om europæiske E-modeller, så tunere vil virke her i DK, og får vi 2 års reklamationsret? Super godt initiativ, thumbs up! :) |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Har du ikke fået set de nye epispder af Top Gear? - du ved jo godt at Jeremy Clarkson's forestilling om en energieffektiv bil er en bil som kommer hurtigst fra A-B ![]() Men ja, jeg er tilfreds med billedet - det står rigtig godt. Jeg ser dog MINDRE tv efter jeg har købt det - og det hænger sammen med at signalkvaliteten for de programmer jeg normalt ser ikke er særlig god, og derfor henter jeg det ned på pc'en istedet.. Til gengæld bruger jeg mere tid på at spille og se blu ray derpå ![]() ![]() |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Anima, du skriver at du ser mindre tv efter du har købt det, og at det hænger sammen med signalkvaliteten. Er det fordi at det dårlige signal nu er blevet mere tydligt (pga. de 50") - ellers hvordan skal man forstå det?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan godt forstå, at du ikke kan forstå hvor der bestilles fra, for det er der nemlig slet ikke taget stilling til endnu. ![]() Fremgangsmåden bliver, at vi kontakter x antal forhandlere i ind- og udland, men før vi kan forlange at få gode tilbud fra forhandlerne, må vi vide hvor mange vi nogenlunde bliver samlet set, da prisen jo nok afhænger af den samlede mængde. Hvornår vi tager kontakt til forhandlerne mv. fremgår af "tidsplanen" i det første indlæg her i tråden. Hvis du beslutter dig for at du gerne vil være med på vognen her, så sender du bare en PM (husk at angive ønsket model, samt hvilken by du bor i) - så skriver vi dig på listen. |
||
![]() |
||
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Alright, så er jeg ved at have forstået tror jeg!
![]() Tror dog jeg bliver nødt til at vente til her den 22. august med at kunne sige, om jeg er frisk, for der får jeg løn, og er lige nødt til at se hvad min typiske løn ved mit nye arbejde er før jeg er sikker på jeg overhovedet har nok penge når tiden kommer! ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 71> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |