recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guitar hero og knitren i HT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGuitar hero og knitren i HT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Emne: Guitar hero og knitren i HT
    Sendt: 11-August-2008 kl. 19:17
Jeg har oplever at når jeg spiller guitar hero at højtalerne knitre tydeligt. sidst kom det efter jeg trykkede på ps knappen. i starten lydet det fint. har ingen ide om hvordan, hvorfor eller hvornår præcis det kommer.

nogen der har oplevedet det samme. tror næsten det er noget med spillet da det jo fungere fint i starten
Til top
noreaga Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2008 kl. 19:28

Det er sjovt du siger det for jeg har oplevet det et par gange her de seneste par dage.

Det er begyndt ved mig efter at jeg installerede den opdatering som spillet bad mig om at installere da jeg gik online.

Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 08:55

dejligt at høre det ikke er noget med mit udstyr så.

gad vide om det bliver fixed. Det er også først opstået hos mig efter sidste opdatering

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 10:30
Shit så er det godt jeg ikke har opdateret endnu.! I må lige tage tråden op igen, når det bliver løst! 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 11:21
nu det godt nok lang tid siden jeg har spillet gh3, men vil da lige prøve at teste det

er det i alle sange der foregår? og er det kontinuerligt igennem dem? altså ikke kun engang imellem?
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 11:36

jeg har oplevet det lidt forskelligt. du kan lige få min beskrivelse af det sidst jeg spillede

spillede sange quickplay uden problemer. gik tilbage til hoved menuen i spillet. trykkede ps knappen - tilbage til spillet. valgte karriere og der var den gal med den første sang jeg valgte. det var ret voldsom støj i HT.

jeg har også oplevet det hvor det ikke var så slem støj. jeg oplever det er meget tilfældigt hvornår det opstår hvilket jo så gør det rigtig svært at finde en løsning på det!

Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2008 kl. 15:36

ville lige pille den her frem igen og høre om der var andre der havde haft samme oplevelse end mig og noreaga.

har ikke haft problemer siden, men har intet ændret, ingen nye opdateringer eller noget. en meget underlig periodisk fejl!

jeg er godt nok sat på den her

Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 19:09

Jeg har haft samme problem - lyder frygteligt. Bare rolig, det forsvinder når du får trænet og bliver bedre til at ramme de rigtige knapper.

Nej, spøg til side. Jeg er rimelig ny på GH3 vognen, så spillet bliver spillet flittigt. Jeg har ikke oplevet nogen form for mislyde, hverken på min 60GB eller 40GB maskine. Begge er opdateret og forbundet via HDMI.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu