|
opdele lcd og plasma |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Emne: opdele lcd og plasma Sendt: 17-August-2008 kl. 09:32 |
der er så mange debatter angående, at hvis man spørger om et lcd tv, så er det første svar altid. hvorfor ikke plasma. og det ender ikke altid godt, med lidt hede debatter frem og tilbage. så ville jeg bare høre hvad i, ville sige til at de to emner blev delt. så man på en eller anden måde, bare ikke kunne skrive plasma i en lcd tråd, og omvendt. det skal ikke tage så alvorligt, kunne bare være sjovt at se, hvad i mener om det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7084 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 09:37 |
helt klart et JA Trådene oversvømmes jo af LCD og Plasma indlæg. |
|
Smurf
Super bruger Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 09:43 |
Helt klart nej. Det kan ikke passe at folk der ikke aner noget om mulighederne ikke kan få forelagt det, fx folk der ikke kender fladskærme og har hørt en sælger eller andre sige LCD, så vil de kun få muligheden for at høre om LCD eller for den sags skyld omvendt med plasma, det giver IKKE flere tilfredse forbrugere tværtimod..... Derimod skal der til at være mere disiplin i tråde, hvis en trådspørger spørger KONKRET om noget fx hvilket lcd til kr. xx så er det ok der en gang bliver spurgt har du overvejet plasma og denne siger ja men jeg vil have lcd, så skal man ligesom stoppe den der og det gælder i øvrigt alle slags tråde. Når man spørger meget konkret herinde er der stort set ingen bruger diciplin, selvom man skriver et budget vælter folk ud med input langt over, eller en bestemt farve så får man det modsatte svar, det er jo bare "støj" i trådene. Så er det os selv, måske hjulpet lidt at forum admins, der skal ændre vores måde at være på, ikke via en slags censtur. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 09:54 |
dette kan du så have ret i, men det sker jo desværre ikke. hvis man bare kunne sige nej, men det bliver bare ikke taget som et svar, for folk bliver ved. og ja det er ikke kun ang. lcd contra plasma. det er jo også blu-ray med mere. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 09:59 |
Interessant emne, men forkert forum at diskutere det i.
|
|
Flemming Larsen
Sendt: 17-August-2008 kl. 10:06 |
åh fuck. kan vi ikke lige få en admin, til at flytte denne tråd over i det rigtige forum. bær over med mig, jeg er ny her. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 10:09 |
Nej, det synes jeg ikke! Det ville svare til at f.eks. Bilbasen delte deres fora ind i Diesel og Benzin- drevne køretøjer. Jeg ville nok aldrig have kastet mig ud i Plasma hvis forumet var delt op. Jeg var førhen LCD-fan og ville have kikket i LCD tråde. I dag er jeg ubeskriveligt glad for at jeg læste i det blandede forum, lærte (blev hjernevasket ) og prøvede plasma... I´m never going back! Man skal lære af hinanden og udveksle erfaringer osv... Det synes jeg er vigtigt! Mvh En forhenværende LCD- ejer. |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
Flemming Larsen
Sendt: 17-August-2008 kl. 14:21 |
kan en admin, ikke lige smide denne tråd, over hvor den hører hjemme?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 14:29 |
Det vil være noget farligt noget... en uvidende spørger tit efter "LCD", selvom det han mener er "fladskærm", altså han sætter lighedstegn mellem de to. Ligesom folk spørger hvad der er galt med harddisken.. altså selve computeren Når en spørger hvilket LCD han skal vælge så læser jeg det som hvilken fladskærm han skal vælge - simpelthen fordi han/hun ikke aner at der findes 2 typer og/eller at han/hun måske mere har brug for plasma. Man har jo fået tudet ørene fulde at LCD er fremtiden og blabla så derfor efterspørges det.. fejlagtigt måske. |
|
Flemming Larsen
Sendt: 17-August-2008 kl. 18:18 |
jeg tror nu nok de fleste som spørger, godt ved at der er plasma og lcd. men hvis som sagt at folk kunne aceptere, at hvis der efter første gang, bliver sagt at trådstarter ikke vil have, det ene eller det andet. så kunne man lade det være ved det. men der er nogen, som bare bliver ved og ved. men det sker nok aldrig. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 18:45 |
Martin Johansen skrev: Når en spørger hvilket LCD han skal vælge så læser jeg det som hvilken fladskærm han skal vælge - simpelthen fordi han/hun ikke aner at der findes 2 typer og/eller at han/hun måske mere har brug for plasma. Man har jo fået tudet ørene fulde at LCD er fremtiden og blabla så derfor efterspørges det.. fejlagtigt måske. Jeg tror man gør klogt i at læse hvad andre skriver istedet for at begynde at fortolke på det. Redigeret af Stenholt - 17-August-2008 kl. 18:47 |
|
MJ (udmeldt)
-- Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
Sendt: 17-August-2008 kl. 22:10 |
Jeg tror jeg gør klogt i at fastholde hvad jeg skriver Der er flere i min omgangskreds der siger "LCD", men blot mener "fladskærm". Det vil være direkte uklogt at læse hvad folk skriver hvis de efterspørger hjælp til noget de ikke ved noget om - risikoen for at de efterspørger det forkerte er ret stor.. det kaldes behovsanalyse og det er noget man lærer en del om i butiksfaget |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |