|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() Sendt: 09-Juli-2008 kl. 03:12 |
Hej derude Har denne dejlige fjernbetjening....Logitech Harmony One!
Som så mange andre, så skal den jo "top-tunes", og jeg er kommet til kanal logoer. Er der evt nogen som har alle disse forskellige logoer liggende i rigtig format og størrelse, og som vil være så venlig at enten uploade dem et sted, så alle kan få glæde af dem? Mvh LBA75
|
|
![]() |
|
valle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
Nu kommer der lige et dumt spørgsmål. Jeg har også en Harmony One og er da noget interesseret i at få kanallogoer på.
Er det korrekt forstået, at kanallogoer kun kan komme på, såfremt man vælger at oprette en aktivitet til hver kanal? (Jeg har selv fundet svaret - NEJ. Man bruger favoritkanaler ![]() Hvor mange aktiviteter er det man kan have? Findes der nogle gode hjemmesider med guides / ideer? Redigeret af bird - 09-Juli-2008 kl. 09:14 |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg kan ikke finde iconerne nogen steder på sitet? |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Kanon, lader til at de alle er der....takker, nu skal jeg lege lidt!!!
Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Ahh nu virker det! 1. gang jeg var inde på siden, ville den ikke loade lige den side med iconerne... Jep, alle er der, jeg savner dog DK4
![]() |
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hej Der er også en masse iconer på denne side http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/dk.html hilsen Jimmi |
|
![]() |
|
DanielBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg manglede også DK4, så har lavet et ikon der ca matcher de andre så godt jeg kunne:
![]() |
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hej Se linket oven over, række 2 næst sidste icon. |
|
![]() |
|
DanielBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Ja men det har jo hvid baggrund, så det kommer vel ikke til at se specielt smart ud :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Smag og behag, ud af de 24 iconer jeg har på min er der kun et med sort baggrund |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |