|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() Sendt: 30-April-2008 kl. 09:26 |
Opdatér din procent-gennemført i denne tråd :) Hvem når først igennem liberty city? - Lad være med at snyde! :) - Ærgerligt for os der går på arbejde haha.. - Jeg er kun på 4,5% ca! |
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Jeg er nået 10%, så er dobbelt så langt som dig ;-) |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Jeg er nået 6,67%. Har ikke fået spillet så meget. Et par timer måske.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Hvis I kort tid efter start, stopper en sølvfarvet Delorean laver en
u-vending og ca. 100m længere nede af vejen drejer til venstre, sætter
farten op så den er 88 Mph når I rammer elkablerne ved gangbroen, vil
I have gennemført spillet
![]() |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg er på 9,77% efter fem timer igår. Men når jeg engang er færdig (hvis man virkelig kan tale om at man nogensinde rigtigt bliver det med et open world spil), så regner jeg sandelig med der ligger en pokkers masse multiplayer timer og venter forude
![]() |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
he he du mener lige som det her |
|
![]() |
|
Jonfer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
23.58% her..... eeeelsker de strippere, don't hate the player hate roman :P
utroligt så hurtig tiden går når man først er igang med det spil heh. |
|
![]() |
|
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
Nu har jeg ikke selv spillet eller en PS3 endnu. Venter til efter sommeren. (satser på godt sommervejr) Men er det ikke ærgeligt at "skynde" sig med at få så mange procenter som muligt? Nyd da spillet! |
|
![]() |
|
Jonfer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
hvis jeg ser en film vil jeg os gerne se slutningen ;) gta er som en go gammel godfather film hehe. det er vel lidt svært at undlade at komme igennem spillet, hvis man har brugt mange timer på det. selvfølgelig kunne man gå i krig online, men jeg vil personligt gerne se historien færdigt før jeg ser på hvordan multiplayer er. |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
21.63% er endelig kommet til manhatten
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Får man aldrig andet fisse end hende Michelle med mindre man samler en mere skummel kvinde op?
|
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
Har I tilmeldt jer Rockstars Socialclub? Jeg var derinde og så noget om Liberty City Marathon - en af opgaverne var at svømme 40 miles... og da jeg er en tåbelig person synes jeg det var en perfekt ting at give sig i kast med.
Svømningen begyndte igår aftes kl 23:39 og jeg er lige blevet færdig, jeg har ikke lavet andet end at svømme siden. Nu er jeg mega træt... goodnat herfra og godmorgen til dem som ikke har spillet GTA hele natten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |