recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke spil og hvor langt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke spil og hvor langt?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke spil og hvor langt?
    Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 10:46

Et simpelt spørgsmål af ren nysgerrighed.

Hvilke(t) spil spiller i lige for tiden? Og hvor langt er i?

Jeg har lige spillet min 4 kamp i NHL09 Be a pro, og har fået 1 mål, yay!

I Brothers in arm Hells Highway er jeg nået til 3 kapitel mener jeg, er ellers et meget godt spil selvom styringen driller lidt

Ellers spiller jeg Battlefield Bad Company online, plejer og spille som medic eller sniper. :)

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 10:53

Min tid går på PS3'en mest med Fifa 09, Battlefield Bad Company, Wipeout HD og Warhawk....

I Fifa 09 kan man vel ikke rigtig sige noget om hvor langt man er, men jeg har fået spillet omkring 10 online kampe, og får mega stryg! :)

Battlefield Bad Company har jeg faktisk slet ikke spillet offline endnu, kun online - med svingende resultater. Kan ikke rigtig huske min score, men det er ikke imponerende :)

I Wipeout HD er har jeg fået låst op for 3. niveau - og så synes jeg ellers springet i sværhedsgrad kunne mærkes...

I WarHawk er jeg rimelig godt med - det er det eneste spil hvor jeg går lidt op i trophies :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 10:58

Historien, eller hvad man nu skal kalde den, i Bad company er nu underholdende nok. Lidt tam end boss (også den eneste) men det er nu underholdende nok at kører rundt på en golf bane med nogle tanks efter sig :D Også de lidt gøglede jokes der kommer fra en's buddies. :)

Jeg er heller ikke nogen røver i online delen, men har da en enkelt gang fået 650 exp i en kamp. :)

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 11:03

Jeg spiller Fifa 09 manager mode med Liverpool, og 1v1 mod kammerat. Har ikke rigtigt spillet det online endnu, skal lige blive lidt bedre.

Spiller også Ferrari Challenge ind imellem. Er startet forfra efter trophie patchen har genneført 10 % trophies nu.

Også har jeg lige fået fat i Final fantasy 7 til PS1 så det gik jeg lige igang med igår aftes. Grafikken er lidt skod i forhold til nutildags, men selve gamplayet er super

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 11:26

Er ferrari godt? har set det, men det har ikke fået de helt gode anmeldelser :)

Ja FFVII er super grafikken er nu også det eneste som holder mig tilbage, kunne nu være rart og få historien genfortalt igen, kunne være nice hvis det kom på PSN shoppen , så skulle jeg sku nok købe det. :)

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 11:42

Ferrari challenge er rigtigt godt, det er efter min mening det beste bil spil til PS3 til dags dato.

Du skal gøre dig klart at det er en sim racer, hvis du kan lide Grand turismo med alle hjælpe midler slået fra, eller spil som GTR 2, grand prix legends osv på PC, så vil du elske Ferrari challenge.

Hvis du bedre kan lide spil som Grid, need for speed, og den slags, så skal du holde dig langt væk.

Selve spillet har kun Ferrari biler ca 25 forskelige, og 15 forskelige baner. Grafikken på bilerne er ikke  på højde med GT5 P. Til gengæld er banerne lavet meget bedre, de er ikke så sterile som i GT 5 P.

Spillet har heller ikke helt så meget indhold som et fuldt Grand turismo spil, men det er det eneste spil på nuværende tidspunkt der giver mulighed for private løb i online. Man kan tune og opsætte bilerne, der er forskelige modes Challenge, trophie races, time trials, og arcade events. Man kan godt slå en masse hjælpe midler til så bliver spillet en del nemmere, men spillet værdi ligger klart i at det er meget realistisk at køre det med alle hjælpe midler slået fra.

Hvis du er typen der går og venter med længsel på det fulde Grand turismo 5. Så er Ferrari Challenge et godt bud på et spil man kan fordrive vente tiden med.

Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 11:59

Spiller kun Fifa 09 på Xbox360 i øjeblikket. Har spillet en del "Be a Pro" (halvvejs igennem anden sæson), men fandt ud af at det fucker mit almindelige game up, hvilket er skidt da jeg rimeligt tit spiller sammen med vennerne. Det er tilgengæld også der der er mest underholdning - Når vi sidder 6 gutter og spiller 2v2, komplet med udbrud og tilråb der når laves fantastiske mål eller sindsygt grove slagtninger.

Udover det har jeg spillet lidt online kampe (ikke så mange i 09 endnu, men masser i 08) og ligger vist ca 50/50 på tab/vind. Fik lige "A.Ball Fever"-achievement igår :D - hvor jeg spillede med det franske st-Etienne (tror jeg det staves) mod Man U. (damn hvor er folk dog uopfindsomme). Var også lige ved at tage Milan med Brøndby i kampen inden, men det mislykkedes i sidste øjeblik...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Ferrari challenge er rigtigt godt, det er efter min mening det beste bil spil til PS3 til dags dato.

Du skal gøre dig klart at det er en sim racer, hvis du kan lide Grand turismo med alle hjælpe midler slået fra, eller spil som GTR 2, grand prix legends osv på PC, så vil du elske Ferrari challenge.

Hvis du bedre kan lide spil som Grid, need for speed, og den slags, så skal du holde dig langt væk.

Selve spillet har kun Ferrari biler ca 25 forskelige, og 15 forskelige baner. Grafikken på bilerne er ikke  på højde med GT5 P. Til gengæld er banerne lavet meget bedre, de er ikke så sterile som i GT 5 P.

Spillet har heller ikke helt så meget indhold som et fuldt Grand turismo spil, men det er det eneste spil på nuværende tidspunkt der giver mulighed for private løb i online. Man kan tune og opsætte bilerne, der er forskelige modes Challenge, trophie races, time trials, og arcade events. Man kan godt slå en masse hjælpe midler til så bliver spillet en del nemmere, men spillet værdi ligger klart i at det er meget realistisk at køre det med alle hjælpe midler slået fra.

Hvis du er typen der går og venter med længsel på det fulde Grand turismo 5. Så er Ferrari Challenge et godt bud på et spil man kan fordrive vente tiden med.

Okay, jeg fortrækker mest sim bil spil, har haft GT3/4 samt Forza 2 da jeg havde en xbox 360'er. :)

spillet virker da interessant, så hvis man en dag faldt over et tilbud så kunne det være at det kom med i samlingen.

Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 12:22
p.t spiller jeg Battlefield Bad Company har gennemført det så spiller multiplayer delen
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106
Pioneer VSX-LX51
Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem
PS3 40gb
Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB)
Logitech Harmony 895
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 12:43
Har lige fået fat i Ratchet and Clank: Tools of Destruction så det er p.t det tiden går med. Er kommet et godt stykke ind i det :)
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 14:36
Jeg kan sgu ikke rigtigt tage mig sammen til at spille noget lige nu, selvom jeg har flere spil stående jeg hverken er helt eller halvt igennem - jeg går i stedet og venter spændt på alle de spil der dukker op senere på måneden (jeg skal i hvert fald ha' Fallout 3, LittleBigPlanet, Far Cry 2 og Dead Space, og jeg ender sikkert også med Fable 2 og et par stykker mere - og så naturligvis Mirror's Edge når vi når ind i november).

Jeg får dog spillet lidt WipEout HD, omend jeg har taget en pause fra kampagnedelen (på grid 7). Og så i øvrigt Puzzle Quest som dukkede op på den amerikanske PSN store i torsdags.

Jeg købte i øvrigt også Brothers in Arms i sidste uge, men det har jeg indtil videre droppet igen. Selv i chapter 1 (og jeg er sikkert ikke mere end halvt igennem det) endte jeg sgu med to døde squads i et par kampe, så jeg måtte forsøge at klare en 10-15 tyskere Rambo style .
Strategisk overblik i realtime spil er ikke just min styrke - for at sige det mildt, og det er der vist behov for i det spil.
Til top
jonasOODK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Oktober-2008
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 20:06
spiller kun Wipeout hd for tiden, har gennemført det, så
nu skal jeg prøve at få guld i alle baner, tog
også lige et sølv trofæ ved at køre samme bane igennem
99 gange i racebox...
men ellers så står den på online, det er for fedt!

Redigeret af jonasOODK - 14-Oktober-2008 kl. 20:07
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu