|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | ||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 10:54 |
|
Ny pakke lanceret idag. Se her
Pause, spol tilbage, start forfra osv., troede jeg var en del af blot at have bestilt en Zaptor. Skal man nu betale ekstra for det ? hmmm... AdventureHD kender jeg ikke så godt. Er de 49,-/md. givet godt ud ? Indeholder den pakke andet ? Redigeret af KissmeTiger - 20-Oktober-2008 kl. 12:12 |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Hva dælen er nu det... kan vi få en udmelding?
|
||
![]() |
||
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|
Det er blevet udvidet til 9 kanaler vist nok nu.
DR, DR2, TV2, TV3, 3+, Kanal 4, Kanal 5, TV2Zulu og så en til, sikkert TV2 Charlie. Så må man vel forvente at det også kommer til at koste lidt. |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Eh, det er første gang jeg løber på påstanden at disse muligheder skulle koste ekstra, det har da ( efter min opfattelse )altid været meningen at det skulle "følge med" zaptor at man kunne starte forfra ect.... ....det værende sagt, HVIS man vil bestille det, hvor gør man så det, det er ikke at finde i shoppen på Zaptor.... |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Det har nu også været mit indtryk. |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Men set i lyset af at YouSee kræver månedlig leje for deres HDD boks, så var det vel uundgåeligt...
|
||
![]() |
||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Øhm... ikke for noget. Men så skal vi betale 79kr p. mdr for HD, 49kr for digital halløj, kort afgift og tv pakkerne som jo helt sikkert stiger igen til januar. Fårk det er sgu en dyr fornøjelse
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja, som jeg ser det så er nogenlunde de samme muligheder man får som med YouSee boksen, dog i noget begrænset omfang, derfor sammenligningen. Prøvede at logge på Mine Sider for at se om det kunne bestilles, men det virker ikke for mig... Er det ikke bare kundenummer og så kortnummer man skal indtaste? EDIT: følger der ikke også nogle HD kanaler med for de 49,- eller har jeg misforstået det helt? Nogen der ved hvad der er i den AdventureHd pakke? Redigeret af detlef - 20-Oktober-2008 kl. 15:26 |
||
![]() |
||
Doose77 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
Nu er jeg ikke inde i hvad YouSee boxen kan, men i og med vi snakker og 1½ time programmerne gemmes så er det jo ikke det samme som at kunne optage programmerne. Jeg kan ikke bruge 1½ time til noget hvis jeg ikke er hjemme til at starte det forfra. Men det er bare min mening
![]() EDIT: Deres plus pakker ser nu ok billige ud. Det tilbud kunne jeg godt være hoppet på hvis det ikke var fordi jeg skal binde mig i 12 mdr. Det lyder til at det er Discovery og TV2 sport der ligger i Adventure HD. Set ud fra beskrivelsen i hvert fald. Redigeret af Doose77 - 20-Oktober-2008 kl. 15:36 |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Jeg kan lige prøve at uddybe med det jeg ved.
DigtialStart pakken giver en mulighed for startforfra på næsten alle de "danske" kanaler. Jeg ved ikke præcist hvilke. Derudover indeholder pakken også en Adventure HD som er en sVOD pakke, altså subscription VOD. Det betyder at man får en hvis mængde video film i shoppen gratis og kan se dem så meget man vil, ganske som med CANAL+ Select i de store CANAL+ pakker. Adventure HD pakker er en lang række HD film primært nature og oplevelses film, sikkert også nogle pejse og akvarie vidoer. ;) Fremover kommer der hvis flere HD titler i shoppen - både sVOD og alm. VOD. Lige pt. kan det ikke købes med mindre man køber en PlusPakke - men det lanceres først den 1.11 og derefter kan det købes direkte på boksen sammen med de andre nye tiltag. Læs mere om DigitalStart her: http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=217 ---------------------- Andre nye tiltag: FilmPakker: http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=88 -- Er kort fortalt det samme som Adventure HD - en række gratis film som man kan se alt det man vil - de roteres hvis månedligt. Disse film kan også ses gratis på web hvis man samtidig har StofaNet. PlusPakker: En bundling hvor man får rabat hvis man køber flere produkter hos dem. |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mike, tak for INFO, du er sgu bedre end deres hjemmeside! Ser frem til at kunne starte forfra på de danske, selv om det ikke huer mig at skulle ha muldvarpen op for det!
Hvis jeg forstår det rigtigt, så bliver det tilgængeligt 1-11, altså sammen med næste software opdatering, hvilket jo gir mening. Og alle delene kan så købes hver for sig, right? Ville være ked af at skulle rode sig ud i en af de plus pakker, når nu jeg er glad for mit Cybercity internet og telefoni.... |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Du kan godt købe DigitalStart pakken løst ja... Uden at købe noget af det andet. |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |