|
|
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 03-Januar-2009 kl. 22:30 |
|
Tja ............. det var jo for meget at håbe på
![]() BARE IKKE NFL ![]() Er der en der kender en mail man kan brokke sig på? Når der kommer et sms-nummer til spørgsmål kommer der et fra mig - nok ikke et af den slags spørgsmål de forventer. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|
SD i USA er pr. definition 4:3.
|
||
![]() |
||
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
|
Viasat Sport HD sender alle Wild Card kampe.
Man kan undre sig over, at de ikke kan låne et nedskaleret signal derfra. |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
man kunne opfordre dem til at følge rohde's forslag |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Ja jeg trode også at Viasat ville oppe sig her til slutspillet - men nej Lad dog TV2Sport sende kampene hvis i alligevel ikke vil gøre det ordentlig selv |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Jeg missede forklaringen på Tommy's garn. Kom han med en? Lidt inspiration til Tommy/andre: http://www.ratemymullet.com/show.php?id=69 Redigeret af clausewitz - 04-Januar-2009 kl. 14:04 |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Det var noget med at han var med i flok som lader skægget stå så længe deres hold lever i slutspillet. Han har dog ikke særlig megen skægvækst, så derfor er det nakkehåret der gror. ps: jeg har sendt en mail (uden håb om noget brugbart svar) |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Jeg redigerede lige i linket for det ville være synd synes jeg at gå glip af Frank.
Redigeret af clausewitz - 04-Januar-2009 kl. 14:06 |
||
![]() |
||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Heh, jeg skrev også til nfl@viasat.dk i går. Jeg var også en af de naive der troede de ville sende playoffs i 16:9. Det er selvfølgelig fedt nok at TV2Sport HD sender kampene, men når det ikke er live er der ikke så meget ved det. Jeg kan jo ikke vente flere dage på resultatet Men hvor kunne det da være fedt at kunne se både linebackers og QB i samme billede i stedet for kun de to linier på hvert spil |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
I dag sender 3+ i 16:9, dog 4:3 med letterbox. men det er da stadig et plus. måske de har lyttet til os
![]() |
||
![]() |
||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Hrmpf... Det bliver det for mit vedkommende ikke meget bedre af, da jeg ikke har noget der kan håndtere 4:3 letterbox ordentligt. Hverken Viasat boxen eller mit Pio 5090 kan få noget fornuftigt ud af det. Men jeg er da enig i at det er et skridt af en slags - om det er fremad kan jeg ikke helt beslutte mig for |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
1 x zoom på Pio er vel tilstrækkeligt ? Bestemt fremgang i forhold til 4:3, men med den lave bitrate bliver billedet noget mudret når man zoomer. Håber Superbowl bliver i ren 16:9.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |