|
Fælles køb af JVC DR-MH300! - debat. |
Besvar | Side 123 42> |
Forfatter | ||
asanga
Bruger Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Emne: Fælles køb af JVC DR-MH300! - debat. Sendt: 03-November-2005 kl. 09:00 |
|
Ville høre om det kan lade sig gære at lave fælles køb af JVC DRMH300
hilsen thomas |
||
Carsten Hjorth
Bruger Oprettet: 11-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 09:35 | |
Den er jeg med på, men hvor vil skal de så købes henne? Jeg kan ikke finde dem nogetsteds endnu, selv om modellen skulle have været frigivet. Håber på at det er fordi jvc vil have modellen 100% fejlfri inden den frigives!!! /Carsten PS: har haft skrevet til teknikdirekte.de, som har den på deres hjemmeside, men de kan ikke levere endnu. ( 3900,- dk incl. fragt ) |
||
asanga
Sendt: 03-November-2005 kl. 09:48 | |
Jeg har netop snakket med en forhandler som siger de nok først får dem om en mdr eller mere. de mener det kan være jvc venter med at frigive den til de også er klar med deres nye 37" lcd skærm. Så nu står jeg og tænker på om jeg skal købe en sony 710 eller en pioneer 530 ind til videre. nogen der har et bud |
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 09:58 | |
Ja, det stemmer meget godt overens med de informationer jeg har fra JVC Danmark. De forventer at have den på markedet i slutningen af November (men planer kan selvfølgelig ændre sig) Måske netop derfor er det en god idé at starte et fælleskøb op nu (hvad siger Thorvald?). Vedr. spørgsmål til køb af anden optager, så start en ny tråd om det emne (så vi kan holde dette emne til et evt. JVC fælleskøb). /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 09:58 | |
For det første, så flytter jeg lige emnet til et mere passende sted. For det andet er jeg begyndt på at undersøge muligheden og priser for fælleskøb på denne DVD-optager. Den skulle lande i slutningen af denne måned. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 10:26 | |
Fælleskøb af JVC DR-MH300!! Nu skulle denne længe ventede nye topmodel fra JVC snart være på vej. Den skulle vistnok have været på markedet i sensommeren, men lanceringen er altså udskudt til i slutningen af november. Modellen bliver den første to-i-en kombi, der får det nye design, som på DR-MX1. Desuden bliver det den første model med HDMI tilslutningsmulighed for digital overførsel af billede og lyd i ét kabel. Af andre kendetegn er DV ind/ud (firewire), optagelse af DV-materiale i DV-kvalitet (25 Mbps), 8x DVD-brænder med mulighed for high-speed kopiering af optagelser med op til 64x, afhængig af optagekvalitet. Derudover er selvfølgelig alle de dejlige ting fra de andre DR-modeller, flot designede menuer, der er nemme at bruge, freezeless og framepræcis redigering, tilpasning af optagelse for udyldning af en DVD - "just"-funktionen, rigtig god billedkvalitet hele vejen igennem, indbygget hjælpefunktion osv. Læs mere her: Info om DR-MH300. (Med forbehold for ændringer, da det er noget siden artiklen er skrevet). Det forventes at priserne falder i forhold til de priser DR-MH20/30/50 havde da de blev lanceret. Vær med på et godt fælleskøb på denne nye topmodel fra JVC!! |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
asanga
Sendt: 03-November-2005 kl. 10:32 | |
Den lyder til at være et godt køb. Glæder mig til at hører mere om pris og hvornår der kan bestilles Hilsen thomas |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 10:37 | |
Fedt design, men kan det være rigtigt at den ikke kan afspille + skiver og DL ? mvh L Redigeret af lahan |
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 10:46 | |
Ja, den er blevet rigtig flot - og så er jeg begejstret over at den kan fås i sort (se link længere nede). Hvis man også kan slukke for det blå lys ('sexy blue light') - uden at slukke for resten af displayet, får den en pil opad i min bog.
Ifølge Brian (JVC) skulle den kunne afspille DVD+R/RW (se emnet JVC DR-MH300 har den HDMI?? hvor der også er et billede i sort udførelse) - men DVD+R9 DL står hen i det uvisse (Brian?). /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
Carsten Hjorth
Bruger Oprettet: 11-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 11:02 | |
Jeg har lige investeret i et JVC LT-37S60BU tv, der kan man i hvertfald justere lysstyrken i bluelight, samt slukke helt for det. /Carsten |
||
thapet
Ny bruger Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 11:19 | |
Det forventes at priserne falder i forhold til de priser DR-MH20/30/50 havde da de blev lanceret. Nu er jeg helt ny inden for dette felt, og skal til at erhverve mig en maskine - hvor meget startede DR-MH20/30/50 på i pris da de blev lanceret? Bare så jeg har en ide om en mulig pris på JVC'en |
||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 03-November-2005 kl. 11:28 | |
Har jeg forstået det rigtigt at når maskinen tilbyder:
Redigeret af Stampe |
||
Besvar | Side 123 42> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |