|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 05-Marts-2009 kl. 12:12 |
|
Der er efterhånden mange butikker på nettet, som tilbyder DVD og Blu-ray film, derfor er det måske en god idé, at debattere erfaringer med køb hos dem.
Hvem er de bedste og hvorfor? |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Handler hos DVDstrax fordi de er billige med både DVD og Blu-Ray, dog er der nogle STORE minuser:
1. De hæver det fulde beløb, selvom de måske kun sender en DVD. 2. Varerne er hurtig i restordre, og så kan det tage en krig før varen kommer hjem igen. Min negative rekord er 2 måneder. Netop af de 2 grunde, overvejer jeg kraftig andre forhandlere, men eneste reelle alternativ på prisen er mowee.dk, de sælger bare ikke DVD hvilket er et kæmpe minus for mig. Moviezoo er gode, men især deres Blu-Ray priser er helt ude i hampen. Redigeret af mufcdk1974 - 05-Marts-2009 kl. 12:59 |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Jeg har netop haft Moviezoo i tankerne, fordi de er hurtig ude med oplysninger om kommende udgivelser.
- Men jeg kan se når de så endelig er udkommet, står flere som bestillingsvarer, som ikke er på lager. Men der er måske nogle, som har haft succes med bestilling alligevel i den forbindelse hos Moviezoo? Ellers er CDON det sted, jeg køber mest hos - dog kan der være problemer med korrekte oplysninger på siden. DVDOO har gode tilbud, som der ikke er andre steder - DVDOO er vist i familie med GUCCA? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Amazon.co.uk fordi de har nogen gode priser. Husk lige at checke Flemmings tråd om DK tekst fra UK først hvis det er et must. Da der betales DK moms ved køb, er der _ingen_ risiko for told/gebyr
|
||
![]() |
||
![]() |
|
AxelMusic.dk er også et godt bud
- men kom med flere bud, så vi kan få sat butikkerne op mod hinanden. |
||
![]() |
||
![]() |
|
[QUOTE=mufcdk1974]
Handler hos DVDstrax fordi de er billige med både DVD og Blu-Ray, dog er der nogle STORE minuser:1. De hæver det fulde beløb, selvom de måske kun sender en DVD.2. Varerne er hurtig i restordre, og så kan det tage en krig før varen kommer hjem igen. Min negative rekord er 2 måneder. DVDstrax er fremme i skoene - frisk hjemmeside. Lidt interessant, at de kan holde et billigt og markant prisniveau i forhold til andre. - Et forbehold via læsning af deres side er, at e-mail automatisk anvendes i markedsøjemed. - Det gør andre butikker med DVD´er ikke. Redigeret af T-teknik - 23-Marts-2009 kl. 17:30 |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Deres lager ligger i Norge, så de udnytter vel bare den lavere Norske kronekurs. Ang. emails: brug en gmail, hotmail eller lign. ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er det jo derfor, at det er en "dansk" butik. - Hotmail er ganske udmærket - men jeg mener stadigvæk det er bedre, at vælge noget til, i stedet for automatisk at bruge emails til andet end en nævnt bestilling af DVD´er. Redigeret af T-teknik - 23-Marts-2009 kl. 19:41 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Jeg har aldrig fået andet end de nyhedsbreve, som jeg gerne vil have fra strax. og så selvfølgelig overvågning på bestemte titler.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Axelmusic.dk er jo ved at ophøre
- men er der nye bud? Også tilføjelser til dem som er nævnt. |
||
![]() |
||
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Bruger personligt oftest amazon.co.uk.
Play.com fremstår som værende billigere pga. gratis fragt og ingen moms (modsat amazon), men fordi man SKAL betale i Euro på play.com, så ryger de gode priser. Med det engelske punds lave kurs lige pt. er amazon trods alt billigst i 99 % af tilfældende. Så yeah, jeg anbefaler amazon. :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis man er mindre kritisk overfor om der f.eks. er danske undertekster på alle film, så kan jeg se flere vælger at gå udenom de kendte danske og skandinaviske netbutikker. Selvom nogle dog har nævnt eksempler hvor der er danske undertekster med på nogle af dem, som købes hos andre.
- Det er vel ofte et spørgsmål om, at det ikke kan gå hurtigt nok at få bestemte film. Nuvel prisen spiller også ind, men hvis kundekredsen forlader de andre, så går trenden måske i en anden retning? Jeg kunne nævne flere, end dem som jeg har nævnt. Og blandt de mange medlemmer af dette forum, så må der vel være nogle, som synes det er ok hos danske netbutikker? Redigeret af T-teknik - 12-April-2009 kl. 23:16 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |