recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR Kontant: Yousee HD bokse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDR Kontant: Yousee HD bokse

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Emne: DR Kontant: Yousee HD bokse
    Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:32
DR's forbrugermagasin Kontant sætter den 17-03-2009 kl 21.25 skarpt på en del af de fejl forbrugerne oplever ved Yousee's HD bokse.

Snydt af TDC

16. mar. 2009 16.44 Kontant

Fremtidens TV kalder TDC-firmaet YouSee deres nye digitale boks. I virkeligheden får du TV-billeder der fryser, høje hyletoner, manglende undertekster og frustrationer hos deres kundeservice!

Og moderselskabet TDC er ikke et hak bedre. De opkræver nemlig millioner af kroner for noget kunderne aldrig har bedt om - det hele foregår DISKRET over telefonregningen.

Se med når kunderne tager sagen i egen hånd, og find ud af om du også er blevet snydt..

Kilde: DR Kontant

Redigeret af Kim Jespersen - 17-Marts-2009 kl. 10:38
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:43

Allerede oprettet et emne under Yousee Digitalmodtagere.

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57340& PN=1&TPN=1&EN=TS

Emnet var først oprettet under HTPC-forummet, så nok derfor du ikke har set det, men ingen grund til at have to emner.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:48
Jeg har efterfølgende set at der er en i Yousee forummet, jeg havde set den inden jeg oprettede denne her, hvis den lå i "Udsendelser" og ikke i et teknisk forum 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

DR's forbrugermagasin Kontant sætter den 17-03-2009 kl 21.25 skarpt på en del af de fejl forbrugerne oplever ved Yousee's HD bokse.

Snydt af TDC

16. mar. 2009 16.44 Kontant

Fremtidens TV kalder TDC-firmaet YouSee deres nye digitale boks. I virkeligheden får du TV-billeder der fryser, høje hyletoner, manglende undertekster og frustrationer hos deres kundeservice!

Og moderselskabet TDC er ikke et hak bedre. De opkræver nemlig millioner af kroner for noget kunderne aldrig har bedt om - det hele foregår DISKRET over telefonregningen.

Se med når kunderne tager sagen i egen hånd, og find ud af om du også er blevet snydt..

Kilde: DR Kontant

Tror ikke Kontant får noget ud af det.
YouSee svar vil da være: Vi har netop udsendt en fw opdatering, så kunderne skal bare opdatere. Så virker alt....
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

YouSee svar vil da være: Vi har netop udsendt en fw opdatering, så kunderne skal bare opdatere. Så virker alt....

Det er lige nøjagtigt det jeg glæder mig til at se, om pladen stadig kører i samme rille som altid, for den med en opdatering der får det til at køre fejlfrit, har jeg også hørt på, da jeg havde den "lille" HD boks.
Helt overraskende vil det blive hvis Yousee erkender at boksene kan have uoprettelige fejl og konstruktionsfejl der gør, at de har det samme forbrug i stand by, som ved drift.

Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 11:33
Selvom jeg har lidt glæde af YouSees bokse, kan jeg godt være kritisk. Uforståelige kortpriser, manglende husstandsabonnement til flere dekodere med udnyttelse til flere tv og tekniske problemer, som for nogle kan være irritation. - Men som min antenneforening siger: vi mener YouSee leverer den bedste service - tja ...
Til top
bfisker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-April-2007
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 13:23
Har netop fået regning for kabel-tv pakken fra YouSee hvor der øverst er påført:
Betalings Gebyr: kr. 39,-

Så jeg skal betale gebyr for at de skal håndtere min indbetaling?
Jeg forstå det ikke.
Er det lovligt?

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af bfisker bfisker skrev:

Har netop fået regning for kabel-tv pakken fra YouSee hvor der øverst er påført:

Jeg forstå det ikke.
Er det lovligt?

De tager gebyret hvis betalingen ikke er tilmeldt PBS.
Mvh Hans
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 13:31

Der kører nu to tråde sideløbende. Kan Admin ikke bestemme sig for hvilken der skal fortsætte og så merge/lukke den anden? Ellers har vi både to forumtråde og en nyheds-kommentar debat igang og det er nok mere forvirrende end gavnligt

Tråden i "Yousee Digital Modtagere"

Tråden i "Udsendelser og Film"

Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 13:31

Jeg forstå det ikke.
Er det lovligt?

Gebyret er forhøjet for et stykke tid siden, til et ublu niveau. Ene og alene for at tvinge folk til betale via betalingsservice.

/ Jørgen
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 13:32

Jeg forstå det ikke.
Er det lovligt?

Det er der rigtigt mange firmaet der gør, Telefonselskaber blandt andre. Jeg tvivler på at det er ulovligt. Det er jo bare en måde at forsøge at "tvinge" folk til at bruge PBS som er væsentligt nemmere at håndtere end giro-indbetalingskort - både for firmaet og kunden.

Redigeret af jonaskp - 17-Marts-2009 kl. 13:35
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 14:03

Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Det er lige nøjagtigt det jeg glæder mig til at se, om pladen stadig kører i samme rille som altid, for den med en opdatering der får det til at køre fejlfrit, har jeg også hørt på, da jeg havde den "lille" HD boks.
Helt overraskende vil det blive hvis Yousee erkender at boksene kan have uoprettelige fejl og konstruktionsfejl der gør, at de har det samme forbrug i stand by, som ved drift.

Har du eller har du haft en HD boks fra YouSee?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu