|
Problem med login i firefox |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Emne: Problem med login i firefox Sendt: 21-Januar-2009 kl. 18:31 |
Hej jeg har problemer med login i Firefox under XP Det er sådan at jeg godt kan logge ind, men går jeg ind under "Mine indlæg" og går ind under et emne og vil skrive, er jeg logget UD... Det er ret så konsekvens når jeg gør det, og det er ret irreterende... også i andre tilfælde er jeg pludseligt logget ud. Nu har jeg så installeret Windows 7, og Firefox 3.05 og her kan jeg slet ikke logge ind.. Jo det siger forummet godtnok.. Men rammen til ventre bliver ikke opdateret... Nogen der kan hjælpe? Mvh. Bjarke
|
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
kbh4
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 20:54 |
Hej,
Prøv at slette dine cookies. -Kent |
|
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 20:54 |
Jeg har prøvet det en gang. Det hjalp at slette cookies. Ellers må du bruge ieTab til Firefox og bruge den til recordere.dk
Venligst Søren Edit: Der var jeg lige en tand for langsom på tasterne Redigeret af Breddam - 21-Januar-2009 kl. 20:55 |
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1682 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 21:33 |
har samme problem med firefox på to forskellige pc'ere
|
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 23:13 |
Jeg har oplevet det flere gange både med IE og Firefox. Jeg tror ikke, at det er et browser relateret problem.
Sletning af cookies virker hver gang for mig.. ...Ole PS: Selvom jeg er en del af "Team recordere.dk" ved jeg altså intet om forum-softwaren, så mit svar skal bare tages som svar fra en tilfældig bruger |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 23:14 |
Har også samme problem med Firefox - stjerneirriterende
Tror det er noget som opstod efter seneste opdatering af Firefox? Havde ihvertfald ikke problemet tidligere. Har prøvet alle tricks med at slette cockies, password, etc.. intet hjælper. Ingen problemer med IE7. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 23:28 |
Hej Alle Fejlen kan især opstå ved skift imellem IE og Firefox, eller ved opdatering fra en version til en anden. Browseren får skrevet noget forkert ned i den lokale cookie, og forstår den ikke bagefter, og cookie indeholder data om login. Løsningerne er:
/Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Bruger udmeldt 31
Sendt: 22-Januar-2009 kl. 10:23 |
Jeg har slettet:
Stadig samme problem Jeg har ikke problemer på andre forums eller sider som kræver login. |
|
Ken_T
Guld medlem Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
Sendt: 22-Januar-2009 kl. 10:43 |
Yes, havde samme problem, men løste det.
Jeg mener at flashplayer skal være installeret, lyder fjollet men det ser ud til at være rigtigt. (Måske noget vrøvl alligevel.) Og så skal man gemme et bogmærke og kun eet. Det starter man fra hver gang. Når man nu logger ind første gang, skal man bede firefox huske password, det valg har man øverst i en bjælke når man lokker ind, i det mindste første gang. Alt det andet der er anbefalet har jeg ikke anvendt for at løse problemet. Og jeg har løst det flere gange på samme måde (forskellige computere og ny install af windows) Redigeret af Ken_T - 22-Januar-2009 kl. 10:44 |
|
Bruger udmeldt 31
Sendt: 22-Januar-2009 kl. 13:44 |
Har flashplayer installeret og bruger altid samme bogmærke, som er det eneste jeg har til recordere.
Har også bedt Firefox om at huske password, hvilket gør at bruger og password automatisk er udfyldt, men jeg skal stadig selv logge ind! |
|
Ken_T
Guld medlem Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
Sendt: 22-Januar-2009 kl. 14:36 |
Ja, sådan er det også for mig stadig, men jeg troede at problemet var "Det er sådan at jeg godt kan logge ind, men går jeg ind under "Mine indlæg" og går ind under et emne og vil skrive, er jeg logget UD... Det er ret så konsekvens når jeg gør det, og det er ret irreterende... også i andre tilfælde er jeg pludseligt logget ud. Nu har jeg så installeret Windows 7, og Firefox 3.05 og her kan jeg slet ikke logge ind.. Jo det siger forummet godtnok.. Men rammen til ventre bliver ikke opdateret... Nogen der kan hjælpe?" øverst |
|
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Sendt: 22-Januar-2009 kl. 20:51 |
Tak til alle... Det virkede tilsyneladende med sletning.... ...Meen nu da jeg ville skrive dette, var jeg logget ud igen.. men kunne godt godt logge ind igen.. Men kan da vel ikke passe man skal slette cookies hele tiden... |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |