|
Scart omskifter med RGB |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Dan Wulf
Ny bruger Oprettet: 21-Januar-2004 Status: Offline Point: 12 |
Emne: Scart omskifter med RGB Sendt: 22-Januar-2004 kl. 16:22 |
|
Lars, fint initiativ med dette forum. Vi har gennem et år brugt en Trilogy 1 som kan ses her: http://www.threedoubleyou.com/quattroscart.htm Er det evt. noget i den stil som du leder efter?
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 22-Januar-2004 kl. 16:28 | |
Hej Dan JA - der var den! Jeg håbede noget sådan fandtes, men jeg havde ikke set nogen på markedet.
REMOTE CONTROLLED FIVE WAY SCART CONTROL CENTRE The Trilogy 1 central console has simple plug-and-play operation allowing connection of up to ten pieces of AV equipment without complicated cabling. Smart Automatic Switching always switches to the last video input turned on and looks for the last active video input when the current video input is turned off. The supplied remote control allows you to manually select which input to view on your TV and which input to record on your VCR. The front panel LED indicators display current video inputs and outputs at a glance. Extra features allow you to record two different videos at the same time and a special lock function ensures against accidental interruption. The Trilogy 1 has four scart RGB inputs and will cope with up to five composite or S-Video signals. Trilogy 1 Features: Watch your DVD on the Television whilst simultaneously recording something on the VCR
The easy way to connect ALL your AV equipment to your TV - Compatible with DVD, VCR, Camcorder, Satellite, Games Console, etc. - Copes with Composite,S-VHS and RGB Signals! /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 22-Januar-2004 kl. 21:08 | |
Hej Dan Nu har jeg bestilt en, så håber jeg den er god! /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
hedi
Junior bruger Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Sendt: 22-Januar-2004 kl. 21:09 | |
Hvordan er den så er du tilfreds og har du selv købt den via den hjemmeside i england. ? Er der noget man skal være opmærksom på ved bestilling fra dem.
|
||
Dan Wulf
Ny bruger Oprettet: 21-Januar-2004 Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 23-Januar-2004 kl. 09:11 | |
Lars & heidi, Jeg har købt gennem ovennævnte firma, men Trilogy 1 og lign. produkter forhandles flere steder i UK (se fx http://www.lektropacks.co.uk/dept.asp?Hash=617&dept_id=112 ). Jeg havde ingen problemer med selve bestillingen og køb. Betalte med visa og der var relativ hurtig levering. Når man handler on-line er det en god ide' altid først sende firmaet en mail med spørgsmål vedr. pris incl. shipping til DK og betalingsmåde, hvis sidstnævnte ikke tydeligt fremgår af website. Vores Triology 1 var løsningen på 5 kilder (sat1, sat2, DVD, VCR & PS2) og et 6-7 meter kabeltræk fra rack til TV. Nu kan vi nøjes med et kabel fra rack (Trilogy 1) til TV og behøver ikke sidde og "browse" med inputknappen på TVets remote for at finde den korrekte kilde. Dejligt! Det eneste problem jeg har haft med Triology 1 er udfald under VHS-optagelser eller manglende optagelse efter timer-indstilling, men det skyldes formodentlig en løs forbindelse i et scart-kabel. Upload evt. fjernbetjeningens koder til en programmerbar remote og så kører den ellers..... Nu skal jeg ikke spille for klog , men taget i betragtning af, at der rent faktisk er mange danskere som har et akut behov for et sådan produkt er det lidt underligt, at der ikke er flere som er bekendt med mulighederne for at købe dem i UK. Her er google.com en fin søgemaskine - søg fx. på scart switch remote automatic RGB - og så er der ellers hul igennem til Trilogy-serien og andet.... Internettet? Søg og du skal finde! kh dansan
|
||
hedi
Junior bruger Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Sendt: 23-Januar-2004 kl. 20:01 | |
Til Dan tak for dit svar til Lars giver du ikke en lille anmeldelse når du har fået din Trilogy 1. MVH Henrik
|
||
Lars
Sendt: 23-Januar-2004 kl. 21:04 | |
Hej Henrik Jo, selvfølgelig. De har den dog ikke på lager, men har skrevet at de får nogle hjem igen i næste uge. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Rebbe
Junior bruger Oprettet: 15-Januar-2004 Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 24-Januar-2004 kl. 13:02 | |
Et andet og billigere alternativ jeg selv har overvejet, er denne sorte box. http://play.com/play247.asp?page=title&r=GADG&title=142733 Er blevet rost af flere i.f.m. med plasmaskærme på WhatVideo. /rebbe |
||
Anonym
Junior bruger Oprettet: 23-Januar-2004 Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 24-Januar-2004 kl. 19:02 | |
Hej Alle Det vælter jo frem med gode forslag Jeg kan dog godt lide at den er fjernbetjent, men omvendt hvis auto-switch funktionen virker fornuftigt er det ikke sikkert jeg vil bruge det så meget. /Lars
|
||
Lars
Sendt: 05-Februar-2004 kl. 11:58 | |
Hej Alle Jeg har forresten fået den Triology 5-1 scart-omskifter med RGB og fjernbetjening nu (se længere oppe i denne tråd) men jeg har ikke haft tid til at prøve den Selve boksen ser dog ganske fin ud, finish mv. er iorden. Slutprisen endte på 1200 kr. alt incl. /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 20:20 | |
Aldi har i næste uge (16.6.04-19.06.04) et tilbud på en SCSRT omskifter box: Ligner et godt tilbud - køber den om muligt! Hilsen Michael Sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Sendt: 12-Juni-2004 kl. 20:32 | |
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |