|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
Nordic2007 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 24-Maj-2009 kl. 17:02 |
|
Har nogen hørt om Yousee har ombestemt sig angående CANAL9 i deres programpakker? Jeg ved at de afviste kanalen. Jeg håbede, at det var for at presse prisen ned men det er nu et stykke tid siden der er kommet nyt om den nye kanal. Kan det passe, at den ender med kun at blive vist hos Canal Digital?
|
||
VIDEO:
Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1 |
||
![]() |
||
Lord_Shiva ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Sidst jeg hørte noget, så ville den komme hos Yousee, men ikke i fuldpakken som de havde hoppet på. Det sidste jeg hørte var, at Yousee ville overveje at smide den i en selvstændig eller eksisterende pakke (måske sportspakke!)....
" Men hvis Canal 9 vil sænke ambitionerne om at nå meget bredt ud, har Niels Breining et godt tilbud.
"Hvis de vil lade sig distribere på vores net som en digital tv-kanal,
kunderne kan købe enkeltvist, er de velkomne. Vi vil gerne distribuere
dem som en à la carte-kanal, men de kommer ikke med i vores pakker." Kilde: http://epn.dk/medier/tv/article1641124.ece |
||
![]() |
||
Lord_Shiva ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hov, som du kan se, så kommer den nok hos Boxer :)
|
||
![]() |
||
Nordic2007 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
Håber også, at den kommer hos Yousee. Det ser ud til, at der kommer en masse bold på Canal 9
![]() |
||
VIDEO:
Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1 |
||
![]() |
||
Clayton Farlow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Og det kan bekræftes i Ekstra Bladet i dag. Skulle der være nogen med fingeren på pulsen hos YouSee - det har man trods alt set flere her på stedet have ![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Jeg er led og ked af den irriterende tendens med at oprette nye kanaler og flytte/sprede trækplastre over på dem. 3 Puls og Kanal 9 som de seneste eksempler. Kanalerne har ingen selvstændig eksistensberetigelse andet end at malke kunderne EB skriver det meget godt her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superliga en/article1182027.ece Bare vent og se hvad der sker med VM i Sydafrika. Jeg tør ikke tænke på hvad rettighederne koster og der er en række mellemled der skal score kassen før vi fodboldfans ser noget på kassen. Og der er os der betaler HELE gildet. Personligt løser jeg problemet med de evt maglende FCK-kampe på tv ved at købe et sæsonkort til Parken. Jeg lægger hellere min penge hos Don Ø end hos de endnu mere grådige tv-selskaber. Redigeret af Stampe - 16-Juni-2009 kl. 14:47 |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Er der ikke snart sport/fodbold kanaler nok? Synes næsten altid det er muligt at finde en fodbold kamp på en eller anden kanal.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Du kan da ikke sammenligne Canal 9 og 3 Puls. Canal 9s ejere har ikke hidtil haft bl.a SAS Liga.
Nu går tv pengene jo i stor stil til bl.a. FCK selv ![]() Redigeret af lunddal - 16-Juni-2009 kl. 15:05 |
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
|
Jeg håber af yousee siger NEJ
der er ikke behov for flere sports kanaler |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Jeg kan ikke se hvad der skulle være i vejen for at tage den ind som en kanal folk skal abonnere på - det har YouSee ifølge tidligere artikler også afvist.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det er den mest effektive metode til at malke kunderne. Derfor! Grundpakken FTW. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Grundpakken hjælper dig jo ikke til at se det du gerne vil se, vel?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |