Hjælp søges....
Jeg er f...... træt af YouSee's HD-boks med harddisk optager, som kun har voldt problemer, stor irritation og boksning frem og tilbage mellem YouSee "kundeservice" og mig siden begyndelsen!
Jeg har et Philips 42PFL9632D/10 med DVB-T tuner og ikke DVB-C, desværre, for nu kommer spørsmålet:
Hvad har jeg af muligheder for at se YouSee's pakke med digital signal, uden at benytte deres uduelige HD-boks. Jeg ønsker ikke parabol og har så vidt jeg ved, ikke mulighed for at skifte tv-udbyder (Stofa, Viasat, Com-X osv) pga jeg bor i en forening der har en kontrakt med YouSee (Nice!)
Jeg har Com-X fastnet telefon og internet, men YouSee kabel.
Jeg håber man kan købe en DVB-C tuner, sætte et CA modul i den, sætte YouSee's digitalkort i modulet, og koble tuneren til mit tv, og derved slippe for HD-boksen og bare se tv digitalt med min egen dejlige Philips fjernbetjening?
Og hvad med det digitale sendenet? Er det kun folk med tv via antenne der får glæde af det i starten?
Jeg håber der findes en anden løsning? Ønskescenariet ville være, hvis jeg kan se tv digitalt med min egen fjernbetjening, uden HD-boksen eller lign.
Hjæææælp