Siden lørdag aften d. 26, har der været en række kanaler som hverken kan ses analog eller digitalt igennem YouSee's net.
Jeg har søndag formiddag talt med kundeservice som meddeler at det er hovedsenderen som har "smidt" kanalerne.
Jeg spurgte også hvorfor de ikke opdaterer driftinformationen og hun svarede at det ikke gøres i weekenden og de ikke har mandskab til det.
Men de har måske mandskab til at man sidder som nr. 25 i en telefon kø der tager 20 minutter?
Hvis nu de havde skrevet det i driftinformationen, så kunne det være at halvdelen af opkaldene blev sorteret fra på forhånd.
Helt enig - elendig kundeprioritering
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Her igår forsvandt alle mine kanaler også lige pludselig,
har alle kanalerne og en samsung digiboks og de er stadig
ikke kommet frem, det mest mærkelige er at inde på vores
fjernsyn i stuen er alle kanalerne der, så kan det være min
boks der er gået i stykker?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum