|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 27-Juli-2009 kl. 22:28 |
Den udgave er for vild! Overvejer det kraftigt, selvom den koster ca. 1000 kroner, mens alm. udgave koster ca. 300,- NIGHT GOGGLES FTW! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hey Armorbavian længe siden jeg har set dig på PSN. MWF 2 med night googles ser sygt ud. Jeg tror nu nok jeg nøjes med den almindelige udgave, hvis jeg da skal have det når det udkommer. Har ellers besluttet mig for ikke at købe flere spil før Gran turismo 5 & final fantasy 13. Jeg har så mange spil jeg ikke har gennemført. Nogle spil er jeg ikke engang startet på endnu. Også fordi jeg ryger tilbage til de gamle favorit spil. Ferrari challenge og fifa 09. Ellers kan du bare komme på PSN hvis vi skal have et spil Fifa ( Jeg vil gerne se om jeg er blevet bedre i forhold til sidst vi spillede ) |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hejsa Jeg har vaeret paa ferie - lidt sol skal der ogsaa til. Mit TV er lige nu til rep. Du kan maaske huske min traad omkring retention paa PZ85. De har de lovet at lave. De gaettede paa at panelet skal skiftes, mens de kun har skiftet mainbordet, saa vidt jeg husker. Skal se det i dag - hvis der ikke er aendringer, maa jeg jo undvaere det lidt endnu og koebe en HDMI til DVI saa jeg kan spille paa min PC skaerm... Har ellers besluttet mig for ikke at købe flere spil før Gran turismo 5 & final fantasy 13. HAHAHA Det holder jo ikke Ellers kan du bare komme på PSN hvis vi skal have et spil Fifa ( Jeg vil gerne se om jeg er blevet bedre i forhold til sidst vi spillede ) Det er du jo helt sikkert. Har set hvor meget du spillede det inden jeg tog afsted. Mens jeg jo har forsoemt det - saa du taesker mig sikkert nu. Har dog ellers taenkt paa at lade FIFA ligge indtil 10'eren kommer. Saa kan vi starte helt forfra... Mht. Night Goggles saa er det en gammel droem jeg har om at eje et par. Dengang for nogle aar siden spillede jeg nemlig meget "splatter" med vennerne. Altsaa det der med ar lave et par hold, komme ud i en skov, og lege krig |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja jeg glemte lige Fifa 10. Det skal jeg helt sikkert også have når det udkommer Jeg har ellers ikke hørt så meget om hvilke ting der kommer i det nye. Det er vidst noget med, at manager mode skulle vidt blive bedre. Jeg mener også, at have læst et sted at det bliver sådan at man kan øve sit spil i arenaen med flere spillere, så man kan lære at opbygge osv før kampen. Men det får vi se til den tid. Det er jo mere eller mindre et must at skifte til den nye version. Der er jo ikke noget ved at sidde med den gamle når alle andre spiller Fifa 10. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er nemlig et must. Jeg laeste om det paa PLAY.COM http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/9092386/FIFA-10/Pr oduct.html
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg må være helt ærlig, på trods af at spillet faktisk ser spændende ud, kan jeg ikke lade være med at tænke på en 6-timers kampagne, og et rehash multiplayer, med et par nye features, som f.eks. at man vidst nu selv kan styre et.. AC-130 fly (? kan ikke huske navnet). Anyway der kommer også SÅ mange spil i efteråret, at det bliver helt sindsygt.. Uncharted 2, Dragon Ages, Borderlands, Demon's Souls, CoD: MW2 + alt det løse, så der skulle være nok for alle! PS du får jo også CoD 1 med i den pakke du nævnte. |
|
![]() |
|
![]() |
Forstaar bare ikke hvem gider COD1 med alle de nye spil? Det kan godt vaere at alle COD spil kan gennemfoeres paa 7-9 timer, men hvilke timer! Jeg faar i hvert fald nok spaending og fantastiske scener for pengene. World At War er det eneste i serien, der skuffede lidt. Jeg tror jeg dropper den pakke. Kan jo koebe 3 spil til de penge - og de bliver der brug for. Overvejer lige nu WOLFENSTEIN til at slaa tiden ihjel med, mens de andre kommer i oktober. Jeg er sikker paa at skal koebe: MW2, Fifa 10, Uncharted 2, God Of War 3, Heavy Rain, Gran Turismo 5, Bioshock 2, Max Payne 3. Maaske: DIRT2, Wolfenstein, Assassins Creed 2, Mini Ninjas (mangler at se noget gameplay), MAG. Saa som hvert aar, bliver maanederne op til jul travle hvis man skal naa alt.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja det er rigtigt, men jeg tror at jeg springer dette års CoD over, igen. Men jeg synes nu at valget i år er helt vildt Men skulle du være til RPG spil, så tjek min tråd ang. borderlands og dragon ages, det er i hvert fald mine must haves i dette efterår. |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe ja der kommer rigtigt mange spil. Jeg tror nu stadig jeg vil prøve at begrænse mine indkøb lidt, selv om det nok bliver svært når spillene først kommer. Bioshock 2, og uncharted 2. Tja hvis de er ligeså gode som 1'eren så ender jeg nok med at købe dem alligevel Supercar challenge og need for speed shift er også 2 jeg har meget i kikkerten. Supercar challenge er videre udvikling af Ferrari challenge med flere biler baner osv. Need for speed shift, skule blive det første NFS spil, hvor der også er lagt vægt på simulation. Spillet er så vidt jeg ved udviklet af det samme team som i sin tid lavede GTR2 Og GT legends på PC'en. Så det lover godt. |
|
![]() |
|
![]() |
Nej RPG er ikke mig mere (isaer fordi de tager for meget tid hehe). Bethesdas seneste 2 spil er det eneste, jeg har spillet i den genre. Og det er mere end nok. Ifoelge mine oplysninger er det kun foelgende, der ikke kommer i aar: God Of War 3, Heavy Rain, Bioshock 2. GT5 har udgivelsesdato i aar, men det vil overraske mig meget hvis det kommer. Lad os se. Traileren ser helt fantastisk ud - og viser noget, der ligner skader paa bilerne. Det ville ogsaa vaere paa tide... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Bioshock 2, og uncharted 2. Tja hvis de er ligeså gode som 1'eren så ender jeg nok med at købe dem alligevel HEHE saa begynder han at boeje sig. Jeg er ikke i tvivl om at de to titler bliver fantastiske. Selvom Uncharted nok ikke kommer til at give flere spilletimer end 1'eren. SHIFT havde jeg ogsaa i tankerne til min liste. Men jeg har en ven som koeber naesten alle bilspil, og bor lige ved siden af - saa det er bare om at laane. Hvad hedder den ande NFS titel - den som er mere arcade og ligner en tro kopi af GRID? Eller blander jeg dem sammen? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener at både Bioshock 2 og Heavy Rain er udsat til næste år. Og GT5 kan man overhovedet ikke vide sig sikker med. Udviklingslederen (kan ikke huske hans navn) har længe sagt at de kunne udgive det når som helst de ville, det eneste de gjorde nu var at gøre det bedre, eller perfekt. Men får at det skal kunne slå sin konkurrent - Forza Motorsport 3 - så bliver det nød til at have følgende.
Og det ville så sandelig heller ikke gøre noget hvis vi så en mulighed som at dekorere/style ens bil ligesom i Forza. Hvis spillet indeholder tingene sat op i punkter, samt lidt andet godt, så kommer GT helt sikkert tilbage på tronen, og lukker røven på ham den arrogante leder til Forza. Ikke fordi jeg har noget imod selve spillet, men hvis der er nogen af jer der så Microsofts E3 konference, så ved i vel også hvad jeg mener Og selvom du ikke kan lide RPG så meget, så kunne du evt. tjekke Borderlands ud, da det i grunden er et FPS spil, med RPG elementer, du nævner jo selv Bioshock - og 650000 våben er altså for vildt, selvom de er "random". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |