Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
anielsen83
Junior bruger
Oprettet: 31-Juli-2009
Status: Offline
Point: 31
|
Emne: Canal+ HD med yousee Sendt: 04-August-2009 kl. 21:25 |
Hej med jer
Jeg vil lige høre om der er andre der har problemer med at finde Canal+ HD? Jeg har lavet en auto-søgning (yousee) og den har fundet alle de andre Canal+-kanaler men ikke Canal+ HD. Nogen, der ved hvad det kan skyldes og hvad med evt. kan gøre ved det?
Redigeret af anielsen83 - 04-August-2009 kl. 21:32
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 21:39 |
samme er tilfældet på Satellit delen.
Mistanken skulle være at har man ikke en HD boks fra CD, så åbner den ikke for kanalerne mere.
i dit tilfælde passer det jo så ikke.. for yousee har jo eget distributions net, så årsagen er måske en helt anden.
og igen, måske har yousee heller ikke betalt for distributionen af HD kanalerne som en specifik HD kanal ![](smileys/smiley2.gif)
UPS Det var vist ikke helt samme problematik her :-(
Sorry!
Redigeret af pendec - 04-August-2009 kl. 21:58
|
anielsen83
Junior bruger
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 21:48 |
Nej, men de reklamerer for at HD-kanalen er med i pakken når man er inde at bestille - så bør den sgu være der. Ikke andre der er i samme situation - eller nogen der har fået det til at virke?
|
Toshi
Ny bruger
Oprettet: 20-December-2007
Sted: Denmark
Point: 14
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 21:54 |
Jeg har samme problem og har haft det de seneste 10-14 dage.
Jeg modtager signalet gennem tuneren på et Panasonci V10, som kan finde alle andre kanaler undtagen de 4 kanaler, der skulle ligge på frekvens 442 Mhz.
Det mærkværdige er dog, at jeg kan finde C+ HD kanalerne når jeg putter CA-modulet i computeren ![](smileys/smiley5.gif)
Jeg har dog heller ikke fået det til at virke endnu efter utallige automatiske og manuelle søgninger...
|
anielsen83
Junior bruger
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 21:57 |
Samme her - lad os opdatere denne tråd når der er noget nyt! Jeg vil prøve at ringe til yousee i morgen og høre deres forklaring...
|
Tebbe
Bruger
Oprettet: 14-April-2009
Sted: Søborg
Point: 82
|
Sendt: 10-August-2009 kl. 13:07 |
Jeg har samme problem, kan finde alle andre kanaler end Canal + HD kanalerne. Jeg har et Panasonic G10 42".
|
Toshi
Ny bruger
|
Sendt: 11-August-2009 kl. 15:30 |
Har nu haft besøg af en rigtig flink tekniker fra Yousee. Vi målte signalstyrken på forbindelsen både på stikket i væggen og for enden af antennekablet lige inden fjernsynet. Der viste sig ikke at være nogen problemer med signalet, som havde rette styrke...
Jeg har talt med Panasonic support, som fortalte at jeg skulle prøve at slå automatiske opdateringer fra, men det har heller ikke hjulpet. De afviste desuden at der skulle være et problem med tuneren, men når nu jeg kan se kanalerne via samme CA modul i computeren, så synes jeg noget peger i den retning.
Jeg er rimelig lost med hensyn til løsninger, men forhandleren får sin antennemand til at kontakte mig og håber derfor han kan finde på noget...
|
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 12-August-2009 kl. 08:58 |
Toshi skrev:
Jeg har talt med Panasonic support, som fortalte at jeg skulle prøve at slå automatiske opdateringer fra, men det har heller ikke hjulpet. De afviste desuden at der skulle være et problem med tuneren, men når nu jeg kan se kanalerne via samme CA modul i computeren, så synes jeg noget peger i den retning.
| Måske er det på tide med et tråd hvor utilfredse panasonic ejere går sammen om de problemer, som de nye panasonic modeller skaber for deres kunder i øjeblikket. det er da ikke den første fejl fundet på de nye modeller.
|
Energisparen
Ny bruger
Oprettet: 14-August-2009
Point: 2
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 19:54 |
Jeg har også problemet. Jeg modtager mit You See signal på et Panasonic X10Y.
Jeg ved ikke om det er Panasonic, der har et problem, eller om man er gidsel i konflikten mellem TDC og Telenor.
|
bruger udmeldt 5
--
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 23:29 |
Energisparen skrev:
Jeg ved ikke om det er Panasonic, der har et problem, eller om man er gidsel i konflikten mellem TDC og Telenor.
|
Som tidligere nævnt er der fint signal på en HTPC som blev brugt, og intet signal på tv.. det må da være tv som er årsagen.
|
Toshi
Ny bruger
|
Sendt: 15-August-2009 kl. 00:06 |
Jeg er stadig usikkerpå om problemet ligger i tv'et, for forhandleren har været hjemme hos mig med et andet tv (dog ikke en V10'er) og det tv kunne heller ikke finde kanalerne ![](smileys/smiley5.gif)
Det kan være at Yousee har ændret på signalet, så tuneren i Panasonic tv'et ikke er følsom nok til at fange det?
Jeg er tilknyttet Søborg centralen. Hvor i landet oplever I andre problemet?
|
Webmartin
Ny bruger
Oprettet: 15-August-2009
Point: 2
|
Sendt: 15-August-2009 kl. 11:30 |
Det er ikke tv apparaterne, det er galt med.
Jeg kan ikke på nogen måde få Canal + HD frem på mit SONY z5500 med
ca modul og yousee. Der er 203 andre tjenester, som kommer frem.
Deriblandt alle andre kendte HD kanaler og de øvrige Canal +.
Har ringet til yousee, der henviser til SONY, der henviser til yousee, der
ikke vil tale om det, fordi de ikke supporterer ca moduler (sic!)
Det er yousee, som sælger produktet Canal+ HD, men de vil ikke tage
ansvar for, at de ikke kan levere.
Det bliver en større sag, hvis ikke der kommer både en løsning og en
forklaring. Løsningen er enten kompensation fra yousee, eller at de
levererer som aftalt.
|
SONY 40z5500
|