|
DanskNet - hot or not? |
Besvar |
Forfatter | |
Rod83
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
Emne: DanskNet - hot or not? Sendt: 29-August-2009 kl. 11:38 |
Hej alle. Jeg står her og skal have en bredbåndsforbindelse. Mit behov er ganske klart og det er at en 2MB er mere end rigeligt til mit behov. Jeg var så tæt på at bestille hos dansknet men efter lidt search på google er det en masse negativ omtale vedr. DanskNet. Hvor meget skal man lægge i dette? Og kan i anbefale noget andet? mvh, Rod83 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
Sert
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
Sendt: 29-August-2009 kl. 11:47 |
Jeg har haft dansknet for snart 3 år siden, og mine oplevelser er blandet.
Deres hastighed og deres drift har jeg som sådan ikke noget at sætte en finger på, men jeg har godt nok aldrig oplevet så dårligt regnings kontor. Jeg har gang på gang modtaget regninger som jeg ikke skulle have, og jeg har for nylig modtaget en rykker fra dem på 841kr, selvom jeg ikke har været kunde der i snart 3 år .... og det er på trods at de skylder mig 1000 kr, som de ikke vil udbetale |
|
camino
Bruger Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 94 |
Sendt: 30-August-2009 kl. 15:10 |
Jeg har haft dansknet i lidt over 1 år, og har aldrig haft nogen problemer. Hastigheden er fin, og der er styr på mine regninger.
|
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 30-August-2009 kl. 15:14 |
TDC helt klart "best of the best", der har du mulighed for service 24x7 , det tilbyder ingen anden udbyder, dog for en merpris :-( Telenor/Cybercity er også et godt bud! Resten er jo bare pris vs. hastighed imellem udbydere og sammenligne... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |