|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() Sendt: 02-September-2009 kl. 10:07 |
Hej. Som overskriften siger vil jeg skifte min "gamle" BD afspiller ud da den ikke understøtter DTS HD. Jeg har kik på følgene modeller Panasonic BD-60 set til ca 1800kr Denon DVD-1800BD. tilbud til 2999kr på lørdag. Lyd delen skal arbejde sammen med min denon 1909 reciever. Billeddelen bliver sluttet til mit panasonic g10 plasma tv Det er meget vigtigt for mig at jeg kan udnytte hd lyden på bd skiverne optimalt og selvfølgelig at der er et godt billede. Jeg er klar over manglende ethernet og bd live understøttelse på denonen i forhold til panasonicen men lige de funktioner ligger jeg ikke så meget i. Hvilken vil i mene passer bedst til mit setup??? I er selvfølgelige velkommen til at komme med alternativer hvis i mener der findes en bedre model.
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Hvis du er på udkig efter en BD-afspiller, der internt skal kunne afkode alle HD lydformater, så er Denon DVD-1800BD nok desværre ikke den rette til det. Den understøtter nemlig hverken Dolby TrueHD eller DTS-HD Master Audio. Hvis din Surround receiver derimod selv er i stand til at afkode de pågældende HD-formater, er der intet i vejen for at købe denne Denon model. Men er det tilfældet? Redigeret af musicus - 02-September-2009 kl. 12:16 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Hej. Hvis jeg har forstået det ret understøtter denonen de 2 hd formater i bitstream. Ville altså sætte den op til bitstream også lade forstærkeren klare resten. Ret mig endelig hvis jeg er totalt forkert på den lige et link til data blad på min forstærker http://www.usa.denon.com/AVR-1909-OM_E_004.pdf
Redigeret af technology - 02-September-2009 kl. 12:10 |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Nåh, i Bitstream? Jo, den skulle vist være god nok.
![]() ![]() Redigeret af musicus - 02-September-2009 kl. 12:21 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Ok tak var lidt langsom til at linke til databladet i overstående post |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |