|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aand313 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 21-September-2009 kl. 14:30 |
Hej, Købte for et par måneder siden en 555 og en PS3 adaptor. Sidstnævnte har fungeret uden problemer, men 555 har jeg (og konen) ikke været helt tilfredse med. Der skal skiftes batterier hele tiden, og jævnligt vil den ikke modtage de tastetryk man laver Den skal kunne betjene flg. uden (store TV / Receiver / DVD / PS3 / Yousee HD box Nogen anbefalinger ? Da Yousee boxen kræver at man mere eller mindre peger remoten på den, vil det da give mening at købe noget extender noget og i givet fald hvilken ? And |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg har selv en Harmony 895 og er meget glad for den.
Den kan sende signalerne via RF og har så en RF-modtagerenhed med mulighed for at tilslutte 8 IR-emitters. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=175913& q=harmony+895&sp=all Der er en ny og pænere model på trapperne men jeg tror den kommer til at koste ca. det dobbelte. /Peter |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
lidt offtopic.
prinder: hvad heder den nye 895 der er på vej? for selvom jeg elsker min så stinker designet da helt vildt ;) |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() |
Den nye hedder harmony 900
![]() |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Ja jeg har heller aldrig været vild med designet på min. Som nævnt hedder den nye 900: http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ devices/5874&cl=us,en |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
aand313 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Peter: De der IR-emitters er det sådan nogle man skal "klistre" på receiver, tv osv eller hvordan fungerer de ? Ked af mine uvidende spørgsmål, men det kan vel ikke se pænt ud med sådan et klistermærke på apparaterne |
|
![]() |
|
![]() |
De der følger med til 895 er sådan nogle meget små røde dimser med klister på. Det ser ud til de har ændret strategi for 900'eren og har valgt en løsning med to emittere der bare skal sidde i skabet tæt på enhederne: http://blog.logitech.com/2009/08/11/goodbye-clutter-new-logi tech-harmony-900-remote/ |
|
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Hvad med tv'et hvis vi nu snakker 895 skal den også have en rød klistermærke?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det bestemmer man sådan set selv. Mit TV har ikke sådan et på men betjenes direkte med IR fra remoten. Ulempen ved denne løsning er at remoten skal pege mod TVet ved betjening. |
|
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
ok har du så sat tvet til at starte som noget af det første så at du hurtigt kan lægge den fra dig igen eller ...? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja TVet starter først men jeg har gjort det til en vane at lægge remoten fra mig på sofabordet pegende mod TVet. Ved start af en aktivitet skal der nemlig sendes en "skift indgang"'kommando til TVet og den er først klar til at modtage denne efter ca. 6 sekunder. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var netop det med at skulle undgå at pege der ville være kanon...og det ville også være cool ikke at skulle klistre de røde dimser på. Men så lige at prisen på en 900 er over 3000 kr.
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |