|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() Sendt: 28-September-2009 kl. 15:51 |
|
Her er et par af de første review af Fifa 10. Eurogamer score 9 http://www.eurogamer.net/articles/fifa-10-review?page=1 IGN score 9,3 http://uk.ps3.ign.com/articles/102/1028179p1.html Det ser sgu lovende ud |
||
![]() |
||
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Labber labber... jeg sluger det råt! glæder mig helt vildt!!! Specielt videoen med nye tiltag der ligger på ign.com lover godt! |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Dvs så får det jo næsten 10 til Xbox, da det jo er en bedre konsol Demoen tegnede rigtigt godt og rettede en masse ting / tilføjede en masse ting, så jeg skal helt sikkert have det, uanset hvad anmeldelserne så havde sagt. Glæder mig til torsdag, bare ærgeligt man skal være længe på arbejde. |
||
![]() |
||
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Fy føj... pas på ryggen fremover!!! |
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Her er lidt flere reviews: http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/fifasoccer10?q =fifa%2010 Linker selvfølgelig til ps3, da det er den bedste konsol http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/fifasoccer 10?q=fifa%2010 Her er til Boxen. |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Jeg naar dog desvaerre ikke at faa det i denne uge, da jeg har bestilt fra ShopTo. Hvor lang tid tager det fra dem?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Plejer, at tage 3-4 hverdage. Ellers har El giganten det til 399 hvis du kan nå, at afbestille. |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Og EBgames/Gamestop har det til 199 + 2 spil hvis man forudbestiller (hvilket vil sige senest imorgen). jeg bytter mit Fifa 09 + et spil jeg købte i Fona til 100 kr. Du kan sikkert finde spil billigere så prisen kan jo godt blive lavere. Med sådan et tilbud forstår jeg ikke at man vil bestille fra udlandet, de priser jeg har set er det minimalt hvad man kan spare.
Jeg så lige IGN's videor, rigtigt fedt med alle de muligheder man har i træningsmode. En ting der kunne være rigtigt fedt, var hvis man i Arenaen igen kunne spille flere spillere, ligsom i 07. Jeg spiller hovedsageligt sammen med vennerne (ikke online), og der ville det da være lidt sjovere hvis man i pre-match arena kunne spille alle sammen.
Damn der er langt til torsdag :-P Redigeret af jonaskp - 29-September-2009 kl. 12:46 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
399 i EL giganten lyder lokkende. Jeg kan vel senest afbestille i dag. Giver 310 hos ShopTo tror jeg, og jeg kan godt taale at give differencen for at spille tidligere. Kunne ikke finde spil billigere end 89DKK saa det med at bytte droppede jeg pga. besvaer - ogsaa fordi jeg byttede Fifa 09, Fallout, Mirrors Edge, Juiced 2 for Uncharted 2 og Assassins Creed 2. Har ikke mere jeg vil af med nu. |
||
BORING! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det står også til 399 Kr i elgigantes tilbuds avis for denne uge. Så det gælder også for butikkerne. Et andet spørgsmål, er så hvor mange de har inden de melder udsolgt. Jeg har erfaring med at Elgiganten tit har nogle tilbud, i avisen, for så at melde udsolgt når man står nede i butikken, men vi for se i morgen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
På hjemmesiden står der, at det gælder hvis man forudbestiller på siden. Anyway, ShopTo har sendt det i dag...så får i lidt tid til at øve inden jeg er klar |
||
BORING! |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Jeg synes selv, at PS3 er en bedre konsol end Xbox360, men jeg har prøvet demoen på begge konsoller og der er ingen tvivl om, at det er flottest på Xbox360, men sådan er det jo for det meste med multiplatformsspillene. Redigeret af SJ - 30-September-2009 kl. 21:53 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |