recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digiality T-500 CX slå timer fra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigiality T-500 CX slå timer fra

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Books Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Digiality T-500 CX slå timer fra
    Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 21:36
Jeg har lige anskaffet en Digiality T-500 CX til modtagelse af det nye digitale signal.

Jeg har også en gammel Panasonic HDD optager, som brugfes til at optage.

Min udfordring er, at hvis jeg har lavet en fejl i Digiality T-500 timeren ifm. en planlagt optagelse (eller behovet har ændret sig), så er det tilsyneladende ikke muligt at slå timer funktionen på Digiality'en fra?

Er der nogen, som ved (som selv har prøvet det) om der en en måde at slå timer funktionen fra, når den først er gået igang.

PS. Og nej det hjælper heller ikke at tage netstrømmen fra boksen....
Til top
Books Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 22:04
Never mind.

Har fundet svaret, efter at jeg troede, at jeg ellers havdeprøvet alle knapper på fjernbetjeningen.

Den der virker er EXIT.....
Til top
Elly Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Oktober-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 00:31

Vil du så være så sød at fortælle mig, hvordan man tilslutter videoen?

Jeg har ellers fulgt anvisningen, men jeg kan ikke finde videoen på tv’et.   

Er det rigtigt forstået at man ikke kan optage på en kanal, imens man ser en anden kanal?

Til top
Books Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 15:31
Ikke sikker på, hvordan det fungere med video, men jeg kan fortælle dig, hvad jeg har gjort.

SCART kabel fra Digiality T-500 SCART udgang til SCART indgang (AV2) på Panasonic HDD optager. SCART kabel fra Panasonic HDD SCART udgang (AV1) til  SCART indgang AV1 på fjernsyn (ældre Sony billedrørsfjernsyn).

Fjernsyn er altid på kanal AV1. Signal fra Digiality T-500 kommer gennem Panasonic HDD uanset om denne er tændt eller ej. Signal fra Panasonic HDD (altså hvis jeg afspiller en DVD eller noget optaget) kommer også på kanal AV1 på fjernsyn.

Alle optagelse på Panasonic HDD tages fra kanal AV2. Bemærk, at Digiality T-500 skal stå på den kanal du ønsker at optage. Enten ved at du tænder for den selv eller bruger timer funktion.

Og slutteligt, ja, det er korrekt, at du ikke kan se en anden kanal end den du optager. Digiality T-500 har kun en tuner (signal modtager). Hvis du vil se en anden kanal end den du optager skal du bruge en boks med to tunere. Dem er der ikke så mange af på det nordiske marked endnu.

Håber dette kan hjælpe dig videre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu