recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sikken en søndag..Forum problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSikken en søndag..Forum problem

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Emne: Sikken en søndag..Forum problem
    Sendt: 01-November-2009 kl. 22:38

Og et stort til hummelmose for at holde os opdateret , trods alle problemerne. Der er nok blevet knoklet til gavn for alle os brugere af recordere.dk...

MVH

Redigeret af hopgreve - 02-November-2009 kl. 19:04
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2009 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Og et stort til hummelmose for at holde os opdateret , trods alle problemerne. Der er nok blevet knoklet til gavn for alle os brugere af recordere.dk...

MVH

Helt enig, utrolig energi - mange tak fra os

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2009 kl. 22:58
1.000 tak.

Ja, der røg den weekend.

Vi er sørme kede af det, og det skete jo bare på den værste dag. Lars sad i toget på vej til Kastrup lufthavn, og jeg skulle flytte for nogle venner.

Jeg tror det her er begyndelsen på noget godt. Vi har trængt til at få det spark i ...., der gjorde at vi nu giver den en ekstra skalle med det nye udstyr som står og venter.

Men tak for at i er tålmodige. Jeres tålmodighed kommer nok på en prøve den næste uges tid. Men vi vil gøre alt for at vi kommer ud som et endnu bedre site på den anden side...

Bedste hilsener herfra

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2009 kl. 23:39
Ja det har været lidt kedeligt ikke at kunne komme på recordere. Men så har der jo været det mere tid til at se DRHD.
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 08:48
Det var jo lige før man fik abstinenser igår,specielt sidst på dagen,godt det køre igen,og det kører jo bare fint nu,når man surfer rundt på siden.tak for det.
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 469
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 10:29

ja tak for indsatsen det sætter vi stor pris på.

savner topic listen, men den kommer vel tilbage, når i har fået foden ud ....

Til top
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2007
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 10:36

Godt gået - dejligt forumet er tilbage :-)

Har I evt. overvejet Squid eller lignende cache-server?

I kunne evt. sætte Squid til at generere forsiden af forum og top 50 (de tunge sider der fik det til at gå ned), hvert femte minut eller lign., så ville alle brugere få en lynhurtigt cachet html-side, og de(n) tunge beregning ville kun blive lavet een gang hvert femte minut... bare en ide.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 19:09

Jeg har store problemer med at skrive beskeder , får , når jeg har trykket på send besked , en hel hvid skærm og med beskeden , service unavalible , men har fundet ud af at jeg kan trykke " forsøg igen ( flere gange ) når der kommer en microsoft box frem...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 19:27
Ja. det er en del af begrænsningen.

Jeg har været på job hele dagen, og skal lige se om vi kan raise tallet til 700 nu.

/Jens
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 07:00
Hej , ja nu kører det hurtigtSmile , super godt hummelmose...Bliver forummet lavet om så det ligner det gamle mht farver? , eller bliver det " blå " look bevaret?...
MVH
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 07:22
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , ja nu kører det hurtigtSmile , super godt hummelmose...Bliver forummet lavet om så det ligner det gamle mht farver? , eller bliver det " blå " look bevaret?...
MVH

Jeg tror det bliver en kombination. Men alt det vil jeg trygt overlade til Lars at bestemme når han kommer hjem fra sin velfortjente ferie i Rom. Mit eneste formål de seneste dage, har været at få recordere.dk i luften igen.

Skal lige sige, at sslarsen (Søren), også skal have ros. For han var med igennem hele konverteringen. I aften vil jeg kigge på listerne på forsiden af recordere.dk. De har lavet lidt om i database layoutet, og derfor opdateres de ikke, men ikke noget en SQL haj som mig ikke kan klare. Smile.

Uanset hvad, er det skønt at vi nu har et 100% uptodate forum. Vi havde efter lanceringen over 200 forum brugere inde, og de belastede ikke engang 20% af serverens kapacitet.

De allerbedste hilsener herfra...
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 08:29
Hejsa!

Tillykke med opgraderingen.

Kan se de mange foto´s mangler, feks i hjemmebio & avatar osv (jeg uploadede lige min egen avatar igen)

Jeg formoder det er noget af det som kommer på plads helt af sig selv, efterhånden som databaserne kommer på plads.
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu