|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Rune B ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 07:59 |
Kunne det ikke være interessant at arrangere et fælleskøb af den nye Squeezebox Touch, det ser ud til at den i forhold til Duét er forbedret på en række vigtigt punkter:
533MHz CPU vs 200 MHz, så måske menuerne endelig er hurtige nok. Derudover har den fået mulighed for afspilning fra SD-kort og USB-HD hvilket eliminerer behovet for en NAS, som både er strømslugende og larmende. I øvrigt har den fået mulighed for 96/24 afspilning og DAC'en er nu af samme fabrikat som i Transporteren, så der er virkelig belæg for en spændende upgrade/nyinvestering her. ![]() Hvad siger recordere.dk til at arrangere fælleskøb på en sådan? Mere info her: http://www.logitechsqueezebox.com/products/squeezebox-touch. html Lidt om forskellene: http://wiki.slimdevices.com/index.php/HardwareComparison |
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Siden ingen andre svarer synes jeg det lyder som en rigtig god idé :)
Redigeret af mbw2001 - 28-Oktober-2009 kl. 23:47 |
|
![]() |
|
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Jeg er muligvis interesserede i at købe to.
|
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Måske også en her..
Streamtech kunne man måske starte med at spørge, den nuværende pris er incl forsendelse. http://www.streamtech.dk/audio-logitech-35/logitech-squeezeb ox-touch-424.html |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
Jeg er også med på en Touch. |
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
|
cigi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Kunne også være interessert - det kommer an på hvad priser vi kan hente den til.
|
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Jeg er også meget interesseret i en Touch..
|
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg er med hvis prisen er god...
|
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Kunne også være interesserert.
|
|
![]() |
|
Rune B ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Det ser da ud til der er lidt interesse, men der må da være flere som kunne være interesserede i sådan en lille lækker sag?
|
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
jeg er også med
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Har sendt besked en besked til Streamtech angående denne tråd..
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |