|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jonaspoulsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 15-November-2009 kl. 15:58 |
Hej.
Er desværre i den ulykkelige situation at mit Panasonic tv kun har DVB-T samt mpeg 2.
Hvad skal jeg købe for at kunne tage alle de digitale kanaler som man kan få gennem den antenne forening vi har. Det er Yousee som leverer til antenne foreningen.
Skal jeg bare købe en box som modtager DVB-C samt mpeg 4? Og skal man så betale kort gebyr osv.?
Med venlig hilsen
Jonas
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det Digitale spejl er som bekendt gratis, så det der skal bruges er enten en Samsung 3106 eller 3126 (PVR).
Når det nu er sagt, så er der mulighed for lokale restriktioner i levering af Digitale kanaler, så det skal du lige undersøge.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bavianen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Men hvor kan disse købes ? Uden abb.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
De købes i de lokale faghandler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bavianen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Nu handler jeg helst ved computeren
![]() |
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
Du skal tale med din forening og få skriftligt, hvilken signale der tilbydes. Det er nok bare standard youSee, men i foreninger kan der være forskelle fra det, du kan læse på youSee's websider.
Du kan nok ikke handle billigere end ved at anskaffe en af youSee's bokse. Jeg har selv fundet leje af HD boksen bedst. Den holder ikke så længe*, så et køb kan betale sig.
Evt. kan du købe en Sagem SD boks ( evt. også brugt), hvis du ikke bekymre dig om DR-HD og andre HD kanaler. Det er discount løsningen.
Lars
![]() * Den kan sikkert godt virke sådan teknisk, men der er en del tvivlsomme ting ved den og fx hardisken er vel 10 gange for lille.
|
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
![]() |
Samsung boxene kan ikke bestilles hos You See uden kort.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jonaspoulsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Nå du skriver den lokale forhander, tænker du så på expert, elgiganten osv.
Når man køber boxen skal man vel ikke betale det mdr lige beløb som står mange steder.
|
|
![]() |
|
![]() |
Når du køber, så er den jo ja købt. Der skal så kun betales for et e.v.t kort til tillægskanaler.
|
|
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Du kan se en YouSee-forhandlerliste her.
Du skriver ikke hvilken antenneforening du er I. Der er enkelte antenneforeninger der ikke har en såkaldt Regionsaftale med YouSee, og hvor man fortsat skal bruge programkort for at se tv-kanalerne i ens abonnement. Spørg i den forening. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er med i Jellingantenne.dk
Har prøvet at kigge på deres hjemmeside men kan ikke rigtigt se noget der.
|
|
![]() |
|
![]() |
Såvidt jeg hurtigt kan se, så er der levering af det normale You See udbud på Digital.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |