|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() Sendt: 17-Februar-2006 kl. 15:19 |
|||
hej er der nogen der ved hvad man kan bruge usb på Philips 37PF9830 , skal det vare fat 32 kan bare få bibliotek frem ikke se hvad der er i ????, ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvad jeg mener. hilsen agger |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Hej agger Vil tro det skal være FAT. Prøv at placere billederne i roden af din USB enhed. /Lars
PS. Sakset fra Philips Support
|
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
||||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|||
hej lars tak for svaret, havde håbet jeg kunne se film direkte fra usb, men det ser ud til at det er billeder og musik den virker med, det er også bare fint kobler den bare direkte til min pc så kan jeg gøre hvad jeg vil. hilsen agger |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||
Jeg mener også du kan se divx film via din USB eller også er det fra kort læseren i skærmen. Check evt at læse den mega lange tråd om 37pf9830 på Hifi4all.dk |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||
Jeg har undret mig over hvad man kan bruge en USB-port til i sin fladskærm? Til USB flash-memory eller hvad?
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||
Ja netop til USB-memory hvor du kan have billeder, film, musik med mere på. Lidt genialt hvis man vil se sine billeder fra sit digicam. Den bliver vist også brugt til firmware opdateringer. |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|||
Ok, smart nok - på JVC LT-37M60 er der kortlæser i stedet for.
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Jeg mener at have læst, at en af de mindre Philips LCD skærme fik understøttelse for MPEG4 video efter en firmware upgrade. Så du kan da prøve at lægge den nyeste firmware i TV'et /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
hej igen synes ikke jeg kan finde noget på www.hifi4all.dk er der måske en link. hilsen og tak agger Redigeret af agger |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er ellers på det link jeg sendte dig (se link igen). Åben det, og vælg "Software og drivers" i menuen til venstre. Så får du download til nyeste firmware, samt en vejledning hvordan det installeres. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |