recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken PS3 Slim??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken PS3 Slim??

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken PS3 Slim??
    Sendt: 02-December-2009 kl. 20:20
Hej

Jeg står og skal til at erhverve mig en PS3 Slim... Jeg kan se at der både er en med 120 GB og en med 250 GB... Er der nogle ulemper ved at købe den med 250 GB, eller er det nøjagtigt samme maskine bare med flere GB? Det er nemlig den jeg helst vil have. Jeg skal primært bruge den som Blu-ray afspiller, men kommer nok også til at spille lidt spil.

Sidst men ikke mindst, jeg kan se den med 250 GB havde release i oktober måned, er det den sidste nye? Og ved I om der er en ny på vej lige rundt om hjørnet.

Mange tak for hjælpen!Clap

Redigeret af Strange - 02-December-2009 kl. 20:22
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 20:39
Det er såvidt jeg ved, præcis den samme, bare med flere GB. Og nej, der kommer nok ikke lige en ny indenfor det næste lange stykke tidSmile
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 20:47
Perfekt, så ved jeg hvad jeg skal ønske mig til jul :-))))

Tillægssspørgsmål:

1. Jeg har en PSP hvad kan jeg bruge den til med PS3, har hørt at de kan snakke sammen?
2. Jeg skal som nævnt primært bruge den til film, hvilken fjernbetjening skal jeg købe, og hvad koster den? Regulerer man så lyden og filmens menu fra den fjernbetjening??

Tak for venligheden :)
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 21:09
En Slim 250 GB kan desuden købes i hvid og pink, men ikke lanceret i Europa:)

1) http://www.coderetard.com/2008/06/20/remote-play-ps3-to-psp-how-to-use-remote-play/

2) http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?varenr=3716&menu=ps3
Original fra Sony. Du kan dog købe øvrige uofficielle fjernbetjeninger til PS3, men min erfaring er dog, at den originale generelt er bedst, og desuden må man konstatere, at den virker glimrende. Ja du regulerer filmens menu via fjernbetjeningen, men ikke volumen, det skal stadigvæk gøres fra dit Tv's fjernbetjening.
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 08:40
Ville virkelig gerne ha' en ps3 i hvid!!! DAmn
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 08:41
Hej Vasif!

Super, tusind tak for info. Men hvad så når jeg køber et 5.1 højttalersystem og tilslutter min PS3, hvordan og med hvad regulerer jeg så lyden på det?
Til top
Wumse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-September-2007
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 12:27

Hvis du køber 5.1 så regulerer du lyden ved hjælp af den fjernbetjening der følger med til din receiver Wink

Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 14:52
Overvej en blu-ray afspiller istedet.
En ps3 er ikke lydløs, heller ikke den nye slim.
Så hvis du ikke regner med at spille alle de lækre spil der er til konsollen, så overvej den anden løsning.
Get HIFI or die trying c",
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 20:17
Wumse: Det er ikke sikkert at jeg køber et system der har brug for en forstærker jo?

Emilios: Jeg har set mig varm på en PS3 og når man skruer op for lyden går det vel nok?

Forstår heller ikke helt at PS3 for ikke så lang tid siden af alle blev rost som værende den bedste afspiller til BD... Har folk helt ændret mening?

Og afspiller den DVD film på en OK måde også?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Hej

Jeg står og skal til at erhverve mig en PS3 Slim... Jeg kan se at der både er en med 120 GB og en med 250 GB... Er der nogle ulemper ved at købe den med 250 GB, eller er det nøjagtigt samme maskine bare med flere GB? Det er nemlig den jeg helst vil have. Jeg skal primært bruge den som Blu-ray afspiller, men kommer nok også til at spille lidt spil.

Sidst men ikke mindst, jeg kan se den med 250 GB havde release i oktober måned, er det den sidste nye? Og ved I om der er en ny på vej lige rundt om hjørnet.

Mange tak for hjælpen!Clap

Hvis den skal bruges til blu-ray, hvorfor så købe en med 250gb?
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 21:03
Fordi jeg tænkte det var den sidste nye er det ikke korrekt? Og for den lille ekstraomkostning vil jeg helst have den nyeste... Desuden skal jeg heller ikke udelukke at jeg bliver bidt af at spille spil ;-)

Men da det er den nyeste version er det vel også den bedste? Der er vel ingen ulemper ved at købe den med 250 gb fremfor den med 120?

Redigeret af Strange - 03-December-2009 kl. 21:04
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Overvej en blu-ray afspiller istedet.
En ps3 er ikke lydløs, heller ikke den nye slim.
Så hvis du ikke regner med at spille alle de lækre spil der er til konsollen, så overvej den anden løsning.

Jeg har nu ikke oplevet at min PS3 har larmet synderligt meget. Men hvis en almindelig blu-ray afspiller slet ikke larmer + at der egentlig ikke skal spilles, så ville en "rigtig" blu-ray afspiller være det optimale.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu