|
Folie på højtalere! |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
Thomaszulu
Bruger Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-December-2009 kl. 22:28 |
er der nogen der kender nogen i københavns området som lægger folie på højtalere. Vil ændre farve på et sæt højtallere men kan kun finde en dygtig en i jylland.
|
|
|
|
CSN Teknik
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan prøve at ringe til en møbel snedker eller ligende. Der burde være en del der kan det håndværk.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9372 |
Funktioner
Tak(0)
|
mon ikke det er en skiltemaler du skal have fat i.
De pakker jo alt muligt ind i folie, lige fra Taxaer til butiksruder. Har selv købt noget folie i Silvan, har dog ikke fået det afprøvet endnu. Redigeret af lahan - 17-December-2009 kl. 13:09 |
|
CSN Teknik
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo det var sku nok egentlig en meget bedre ide.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja for en snedker vil da ikke røre folie med en ildtang. Der er under deres værdighed
|
|
Thomaszulu
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kan en skiltemaler. Jeg har prøvet at søge på nettet men der er ikke nogen som rigtig går i deraljer med højtaler restaurering eller maling. derunder foliering.. men jeg prøver lige at ringe rundt. Det drejer sig måske bare om at finde en som måske har prøvet det før. Jeg har lidt af et projekt som jeg vil have ordnet.. men han kan måske trylle ham jeg finder
|
|
|
|
CSN Teknik
Funktioner
Tak(0)
|
Men du skal nok forberede dig på det ikke er helt billigt, men er du super glad for dine højtalere, kan det være en god ide.
Ellers få dem sprøjte lakeret.
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja en lakeringer er ikke så dyr.. tror du kan slippe med ca. 500 kr pr højtaler hvis du finder en god auto lakør.
der er selvf. ikke "fortrydelse" på en lakering, men fik autolakeret alle husdøre i mit hus, og det er utroligt holdbart
|
|
Thomaszulu
Funktioner
Tak(0)
|
okay.. jeg troede da det netop var omvendt? at jeg netop skulle få folie på og at det var sprøjtelakering som var risikabelt. Det er et par dyre højtalere, så jeg tænkte at folie ville være det bedste for at have chancen for at fortryde hvis du skulle sælges engang. Bevare værdien. Men sprøjtelakering er måske et flottere resultat.
|
|
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fleste hjemmegjorte 'forbedringer' kan være problematiske at videresælge, derfor er det vel en fordel med noget folie, hvis man kan pille det af igen, og det ikke efterlader nogle mærker.
|
|
mvh Christian
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9372 |
Funktioner
Tak(0)
|
Angående folie, så kræver det vist varme behandling hvis det skal fjernes igen.
Altså hvis man har brugt noget ordentligt folie. |
|
Thomaszulu
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også helst have folie på med hensyn til værdi foringelse. Så kan den næste køber selv bestemme. Jeg har kontakt til en nordjyde som laver et rigtigt flot folie arbejde. Men gad godt at finde en i københavnsområdet, da jeg ellers skal have fragtet hele lortet derop og tilbage igen.. Det vejer en bondegård og fylder meget.
|
|
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |