Hej
Lige før jul købte jeg et Samsung LE-40M61B, som desværre viste sig at have en defekt i panelet, som opstod efter ca. 1 måned, desuden var der også nogle små buler i fronten af kabinettet.
Den 9/2 blev tv'et afhentet af Strax, som jeg har haft løbende kontakt med. De bestilte et nyt panel hjem, som også er modtaget, men fronten bestilte de for sig selv, og idag har jeg fået oplyst at den forventes først den 19/3.... aaarrrgghh
så jeg skulle forvente at have tv'et omkring den 21-22/3 - altså en reparation på ca. 1,5 måned.
Jeg har idag læst på forbrug.dk at man har krav på at reparationen bliver foretaget inden for "rimelig tid", men der er ingen klar præcisering af dette begreb.
Jeg har ikke fået noget låne tv - kan jeg kræve dette, eller kan jeg kræve et helt nyt tv i stedet? Eller må jeg bare bide den laaaaange reparationstid i mig???
Håber på at nogen kan hjælpe ![](smileys/smiley2.gif)
Don Corleone
Redigeret af Corleone