|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() Sendt: 13-Marts-2006 kl. 12:52 |
Lahans afstemning om hvilken type fjernsyn man har nu er interessant. Det kunne også være interessant at se hvilken type fjernsyn folk ville købe i løbet af de næste et - to år.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Bestemt Jeg har stemt for CRT HD-ready, syntes det så meget interessant ud, især hvis jeg skulle købe indenfor i år. Men, jeg syntes det er svært, skulle jeg først købe 2 år ude i fremtiden blev det nok istedet fladskærm, jeg forventer indenfor de næste 2 år en stor udvikling og store prisfald indenfor fladskærms teknologien, prøv bare at se hvor meget der er sket indenfor de sidste 2 år på disse områder. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Kan slet ikke se ideen med det HD-Ready CRT.
Man får alligevel først et HD signal om nogle år, til den tid kan man sikkert få en flad til samme pris samt kvalitet. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Det er jeg enig i og jeg er også forbavset over tendensen i afstemningen, at mange vil købe CRT. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Efter min mening er der ikke et eneste fladskærms tv der kan give samme billedkvalitet som jeg får med mit 32" CRT. før de kan gøre det gider jeg ikke skifte..
|
|
![]() |
|
![]() |
Billedkvaliteten er nok den samme / bedre - med tv-signal / DVD - med de bedste fladskærmsfjernsyn, men oplevelsen af billedet er måske anderledes, fordi billedet ikke ser ligedan ud på et CRT og et LCD. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Ja, billedet er ikke ens på CRT & LCD. Der er åbenbart så en del der oplever at de foretrækker CRT med den nuværende LCD teknologi. Det kan jo også være at det ikke er alle der lige kan/vil trække 15-20.000 kr ud af husholdningsbugettet når de skal anskaffe sig et ny LCD fjernsyn der kan måle sig med / eller er bedre end de bedste CRT . Men nok noget bedre kan overskue et beløb på omkring 7.000 kr - som jo indtil for ca. 1-2 år siden var hvad man forventede et rimeligt godt fjernsyn ville koste (her ser jeg bort fra 'feinsmecker brands' som bl.a B&O) |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg skal have den nye 42PF9731 fra Philips, der kommer til sommer. Hot diggity!! og så bliver den forholdsvis billig! |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Denne Philips har jeg allerede droppet...ifølge Engelske smug-tests, har den store problemer med hurtige bevægelser og panoreringer.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg havde egentlig stemt på lcd men
dette
kunne da godt omvende mig til plasma. Det komme lige til VM men
uden tuner, men hvad gør det hvis TDC har fået deres HD-selector på
gaden.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Prisen er så lige 75.000
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |