recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Status på fælleskøb DR-MH30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStatus på fælleskøb DR-MH30

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Emne: Status på fælleskøb DR-MH30
    Sendt: 29-Juni-2004 kl. 13:20

Hej Alle

Jeg har som jeg gør dagligt fulgt op på situationen omkring DR-MH30 og kan bekræfte, at Expert IKKE får DR-MH20 før I alle får DR-MH30. Jeg skal da være den første til at beklage, at JVC ikke har kunnet leve op til den første leverings dato, som var ultimo juni. Pt. er den rykket til medio juli. De gør hvad de kan for at presse den yderligere frem men det er status pt.

Sidst men ikke mindst, så kan jeg forstå at der er nogen, der savner lidt feedback og deltagelse på forummet fra undertegnede. Jamen jeg ville meget gerne være endu mere aktiv hvis tiden tillod det. Men da vi pt.kun er 2 ansatte kan det knibe med at følge med tidsmæssigt. Desuden skal I vide at der er mange, der henvender sig direkte via mail og de skal selvfølgelig også have et svar retur.

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 00:20

Ny pris på DR-MH30???

Jeg har haft fat i Thorvald på baggrund af overskriften den sætter jo visse forventninger til indlæggene.

Men I må undskylde hvis jeg denne gang taler lidt lige ud, men det er da totalt tåbeligt og måske ligger ordet "dårlig taber" lige på tungen, at starte en "pristurbulens/krig" på noget man ved man ikke får leveret. Jeg føler, at jeg fra starten har spillet med åbne kort og ikke lagt skjul på, at ved dette indkøb skulle der være fordele for både jer og mig - læs God Pris.

Det er desuden korrekt, at prisen på DR-MH20 og DR-MH30 er faldet i pris på hjemmesiden, men dettte skyldes ikke en nedsættelse fra JVC, men udelukkende at jeg har så meget forretnings moral, at jeg ikke vil sælge disse maskiner dyrere end jeg ved prisen er i markedet. Der er andre, der bestiller begge maskiner til fuld pris og jeg vil ikke sidenhen beskyldes for at være for dyr, derfor er prisen rettet til. Men I sparer da stadig kr. 1200 + diverse medier i forhold til den normale pris.

Afslutningsvis vil jeg sige, at det står naturligvis enhver frit for hvor man bestiller sin DR-MH30 og hvis nogen har fortrudt købet og hellere vil bestille hos XXXXXX så er det bare at sige til.      

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juni-2004
Point: 749
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 08:48

Oprindeligt skrevet af God Pris God Pris skrev:

Afslutningsvis vil jeg sige, at det står naturligvis enhver frit for hvor man bestiller sin DR-MH30 og hvis nogen har fortrudt købet og hellere vil bestille hos XXXXXX så er det bare at sige til.      

Min bestilling ved godpris.dk står ved magt, kan jeg kun sige.

At afspilleren generelt er faldet lidt i pris er jeg da ligeglad med. Jeg får den jo stadig billigere pga. fællesindkøbet.

Nu håber jeg ikke hele denne bestilling ender i ævl og kævl?

Jeg venter stadig med spænding og håber på at JVC snart kan melde en leveringsdato ud, så jeg kan komme i gang med at lege... øh optage

Til top
Giver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Marts-2004
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 09:01
Hej
Jeg kan kun være enig i ovenstående.
Det er først i det øjeblik hvor andre går væsentlig under at jeg begynder at bekymre mig om en anden leverandør.

mvh
Giver
MVH

Giver
Til top
mkauto Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Oktober-2003
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 09:12

Hej alle!

Jeg er også helt enig.

OG.... selvfølgelig skal Michael Damgaard også tjene penge, ellers ----vi kan måske få brug for hans hjælp senere.

mogens

Til top
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2004
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 09:45

Altså... så længe jeg ikke skal betale MERE for en vare end andre, er jeg udemærket tilfreds. Desuden er den efterfølgende support også vigtig og jeg ser ingen repræsentant fra konkurrenten deltage i diskussionen herinde?

Jeg er stadig øverst på listen .

/LarsP

Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af LarsP LarsP skrev:

Altså... så længe jeg ikke skal betale MERE for en vare end andre, er jeg udemærket tilfreds. Desuden er den efterfølgende support også vigtig og jeg ser ingen repræsentant fra konkurrenten deltage i diskussionen herinde?

Netop - det får ikke mig til at skifte forhandler, bare fordi der er en, der er med på en lytter herinde, og som efterfølgende når alt er klappet og klart går ned i samme pris eller 100 kr under.

Situationen var en anden hvis den vejl. udsalgspris pludselig var 4.999,- og den stod hos enhver Expert/Fona/Merlin osv....

Til top
Elcity Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 14-Juni-2004
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 10:14

Hej Alle!

Michael, det var noget af en "mavepuster"....Og nej jeg er ikke en "dårlig taber", men hvornår stopper dine "runder", du startede med at udmelde "One shot tilbud", nu er man i gang med 2 runde, hvornår kommer 3 runde? Jeg kan ikke blive ved med bare at se på..

Jeg "lod dig løbe" med første runde da jeg naturligvis godt kunne indse jeg var kommet for sent og havde morale nok til at se der var en god engangsforretning til dig, så derfor "kæmpede" jeg ikke viderere.

Det der som sagt har fået mig op at stolen er dine ny/nye runder.

Til sidst ved vi jo godt begge to at produktet kommer fra samme leverandør så med hensyn til leverancetidspunkt er der nok ikke den store forskel.

Med venlig hilsen

Kim Kaiser www.elcity.dk

Til top
boborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2003
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 10:44

Håber ikke recordere.dk bliver til en indkøbscentral med krig mellem forhandlere.

Ellers bliver recordere.dk omdannet til salgskontor i stedet for god information... Jeg synes at eventuelle fællesindkøb skal foregå udenfor recordere.dk og dets forum.

Redigeret af boborg
/ Bob
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Elcity Elcity skrev:

Det der som sagt har fået mig op at stolen er dine ny/nye
runder.

Det kan vel ikke lastes Godpris.

LarsP efterlyste ellers en 2. runde, men der var ikke andre end
Godpris, der henvendte sig.

Oprindeligt skrevet af LarsP LarsP skrev:

Desværre kom jeg jo for sent til det store
fællesindkøb. Jeg vil derfor gerne opfordre til at succesen
gentages. Jeg står hermed nr. 1 på en evt. ny liste over købere
og jeg beder de rette (Thorvald, Lars, Michael Damgaard fra
GODPRIS.DK) og evt. andre, der har indflydelse på dette
hjælpe med at få et sådant initiativ ført ud i livet.

Mvh.
Kurt B.

Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 11:07

Hej Kim

Jeg kan kun tilslutte mig nogle af de tidligere indlæg. Forummet skal IKKE benyttes til en diskussion eller tvist mellem to forhandlere den må vi to tage sammen. Vi skal ikke spilde spalte plads på noget sådant. Dog vil jeg gerne så der ikke er nogen misforståelser slå 2 ting fast.

1. Opfordringen til runde nummer 2 kom ikke fra undertegnede men udelukkende på opfordring fra medlemmer, som ikke nåede den første runde. Den gode pris er ikke annonceret på hjemmesiden men gives udelukkende til medlemmer fra recordere.dk.

2. Og med hensyn til leverings tidspunktet helt ærligt, så ved du jo godt at de første leveringer er forbeholdt dem, som har købt gennem fælles indkøbet. DR-MH30 er ikke til levering før meget senere. JVC støvsuger hele markedet i Europa for at finde dem der allerede er bestilt her igennem så der er lukket for yderligere salg pt. (Tjekket dags dato). 

Og skal vi så ikke tage denne sammen istedet for at spilde et godt og givtigt forum på at diskutere denne sag. 

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
J.F.L Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2004 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af God Pris God Pris skrev:

JVC støvsuger hele markedet i Europa for at finde dem der allerede er bestilt her igennem....

Øh - vil det sige at dem vi får, ikke nødvendigvis var tiltænkt det danske marked?

Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu