|
Problemer med hjemmesiden. |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Emne: Problemer med hjemmesiden. Sendt: 07-August-2005 kl. 16:46 |
I forbindelse med ustabiliteten af hjemmesiden, er forsiden tilsyneladende taget ud af drift. Som en positiv sideeffekt, er oversigten over nyeste emner kommet ind på forum siden - det synes jeg faktisk er rigtigt godt!! Lad den endelig blive der! |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Sendt: 07-August-2005 kl. 16:56 |
Hørt! Den er jeg også ret begejstret for Håber siden snart er ok. |
|
Mvh Maria
|
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 07-August-2005 kl. 17:11 |
Ja det er meget smart at have den derovere i siden, men jeg savner et link til "seneste 100 emner" og "seneste 500 emner". Men når forsiden nu kommer op og køre igen, så vil de links jo sikkert være at finde der istedet. Mvh Michael |
|
Moef
Guld medlem Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
Sendt: 07-August-2005 kl. 18:50 |
Yes, jeg syntes det er helt ok med højre spalten og seneste indlæg. Forsiden betyder ikke så meget for mig, bare jeg kan se de seneste indlæg :) Mvh. Moef |
|
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit
Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard |
|
sommelle
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
Sendt: 07-August-2005 kl. 18:58 |
Jeg er helt enig. Kan faktisk bedre lide siden som den er nu m.v.h. |
|
Vendel
Super bruger Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
Sendt: 09-August-2005 kl. 18:29 |
Hvis du trykker på søg og skriver f.eks. et e i søgefeltet, får du alle de sidste beskeder i tids rækkefølge. Det er godt nok ikke så let som et link, og det bliver også meget, rigtig meget gult. |
|
PV
|
|
johnlindgreen
Super bruger Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
Sendt: 09-August-2005 kl. 21:14 |
Jeg savner forsiden...
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 16-August-2005 kl. 07:03 |
Vi andre savner også forsiden (jeg gør i hvert fald også), men den sideeffekt, med de ændringer der er sket på forumsiden, må gerne blive der også når forsiden kommer stærkt igen - synes jeg.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
megemar
Junior bruger Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 16-August-2005 kl. 09:03 |
Hi Til Dem der er igang med at løse problemet med forsiden: Det virker som om søgningen ikke kan søge i meddelelsesteksten, men kun i overskrift og brugernavn og det er jo ikke altid nok.
|
|
mvh.
Michael |
|
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 16-August-2005 kl. 10:09 |
Hej, Lidt kommentarer, ris og ros og forslag fra mig. Forsiden kan jeg undvære. Vigtigst er, at man kan besøge recordere.dk hver gang og læse og skrive indlæg. FAQ'en bør recoveres. Ros til en velfungerende e-mail-underretning om nye beskeder og mange andre ting, der virker rigtig godt. Ros til alle, der hjælper andre i sine svar. Ris til dem, der opretter en "meget vigtig tråd" (eller 15 på en uge med stort set samme spørgsmål - et faktisk eksempel) og som får svar og som ikke kort fortæller, om svaret kunne bruges eller overhovedet er læst. Ris til CHART.DK-boksen i bunden. Behøver den være der? Det er fint, vi er nummer et, men et klik på den giver en liste med flere døde links og en hel del pop-up vinduer, der kun delvist hindres af en opdateret XP, kommer op, når man klikker lidt rundt. Om søg: Søgning bør ændres, så en besked indeholdende søgeordet kan findes som resultat i stedet for at man skal se efter gule markinger på ofte sidevis af hits, der blot refererer til en tråd. Eller så mange tråde, at det tager alt for lang tid at orientere sig! På samme måde ville det være rart at kunne linke direkte til en besked for at svare på et spørgsmål, der stilles af nogen, der ikke har fundet og læst svaret, der ofte allerede findes her et eller andet sted. Om trådtitler: Ved brug af "opret nyt emne" kunne der poppe en lille tekst op, der fortæller, at "tråden oprettes i _____-forummet", "Ønsker du at ændre forum?" og "Brug om muligt eksisterende tråde" og "Ved ny tråd: Vær præcis med stavning og emne, så andre kan søge på dit emne og finde det". Hvis man f.eks. vil vide, om man kan få DVD'er med 2 skrivbare lag på hver side er "Et spørgsmål", "hjææælp søges", "DVD???????", "Hvem har dem?" ikke særligt præcist. Tråden kunne f.eks. kaldes "Tosiders DL-DVD'er." Om indsatte billeder: Jeg har brugt det lidt og flere af billederne, jeg uploadede er nu blot krydser = væk eller off-line. Hvorfor det? Kan det løses? Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 14-September-2005 kl. 17:31 |
Det har i så fået nu Vælg Seneste emner i menuen, eller tryk Se flere emner.. i emne-oversigten (de gør det samme) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 23-September-2005 kl. 17:05 |
Hej, Jeg synes på det sidste, at siden her har fungeret rigtig godt. Forsiden kan jeg godt undvære. Dog er der ind i mellem ingen adgang til siden. Der kommer ikke en ”siden kunne ikke findes” op, men den hentes heller ikke. Er der en flaskehals et sted? Og hvorfor er der ofte mange minutters forskel på, hvornår en besked postes og hvordan den tiddstemples på listen over nyeste beskeder? …ude af sync og cirkulation, men sig det endelig ikke til nogen… |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |