|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 07-Februar-2010 kl. 19:56 |
Halløjsa
Er der nogen herinde, der har fået den nye funktion til Home-Trio, Web-TV, til at fungere?
Når jeg går ind på tdconline.dk, og logger mig på får jeg beskeden "Du kan ikke få adgang til TDC WebTV", og at en af årsagerne kan være at jeg ikke har tilmeldt mig endnu.
Når jeg så under Selvbetjening klikker på Bestil ud for Adgang til web-tv får jeg en fejl 404 - "Siden kan ikke findes".
![]() Andre der har oplevet dette?
|
|
![]() |
|
lillepede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har ingen problemer med at anvende TDC's web tv, altså lige med undtagelse af DR-kanalen, hvor der er knas med lyden, men alle de andre kanaler virker fint.
Jeg blev præsenteret for accept af vilkår, som jeg accepterede. Derefter virkede det fint nok. |
|
![]() |
|
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Kan du huske om det tog så lang tid med dig? Eller virkede det med det samme/fra dag til dag?
|
|
![]() |
|
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Sydney Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Mit virkede med det samme... Men husk - og som du sikkert ved, så virker det kun i dit eget hjem...
|
|
![]() |
|
larsbrink ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har også fået det til at virke hjemmefra. Gik direkte ind på http://webtv.tdconline.dk for at få lov til at registrere mig. Mener også jeg fik frej den direkte ved via http://tdconline.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået løst problemet ved hjælp af TDC Support. Det tog godt nok sammenlagt ca. 1½ time, hvor den første time gik med ventetid, snakke med 4 forskellige supportere, hvorefter forbindelsen røg.
Men efter en ny opringning fik jeg en medarbejder, der ikke ville slippe mig før mit problem var løst. Han gjorde det rigtig fint, og problemet var løst i løbet af ca ½ time, ved hjælp af en ny bruger på tdconline.dk. Min flere år gamle bruger hos tdconline.dk kunne åbenbart ikke bruges.
|
|
![]() |
|
mio-recorder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Er der nogle der ved om Web-TV vil virke hvis nettet går ned under store opdateringsdag i morgen?
Jeg har pt. afmonteret min tagantenne og har derfor ikke mit DVB-T som backup hvis der skulle ske noget med TDC-TV.. Mvh Mio
|
|
![]() |
|
skyblue ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Er jeg den eneste som ikke kan modtage noget som helst på webtv? Ihvertfald får jeg en database error når jeg prøver at se fodbold :(
|
|
![]() |
|
kik77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Jeg havde samme problem i går aftes. Fra en ven ved jeg at Yousee web-tv også havde problemer i går. Det er derfor nok hos Yousee problemet lå.
Det ser dog ud til at være løst nu. Mvh. Nick |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
![]() |
Der var nemlig lige præcis nedbrud hos Yousee (som leverer signal til TDC også) på dette tidspunkt.
Skulle der dukke problemer op med TDC WebTV hos nogen af jer, så skal jeg gerne være behjælpelig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |