|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
daj72 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 17-Marts-2006 kl. 14:20 |
Hey. Ved at tilfældigt besøg hos det lokale Panasonic center så jeg at denne model TH-42PA50E var nedsat til godt 15.000 med mulighed for lidt reduktion, da det udgår. Men nu har ikke sat mig ind i denne model, på nær en norsk test der roser det. http://www.dinside.no/php/art.php?id=215299 Men; Tænkte jeg... Herinde må der være nogen der ved noget om noget med det fjernsyn. Nogen kommentar... Jeg mener selv det er et ok tilbud; Men vil lige høre eksperterne om for og imod. Der skal tilsluttes 2 parabolboske og én dvd optager. Redigeret af daj72 |
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
Dan the Man ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Du kan købe det i Elgiganten for kr. 13.998,- http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=oedsy0IM3tw000E4RxdJQEeI0000GsIzZwDB?ProductID=w0 bD4QFW7KUAAAEESYkbn1Wa&CatalogCategoryID=0cjD4QFWgnkAAAE HgPWViLeo&filename=productpage_text%2c%20producttype_tex t%2c%20prodtypes_vartypes_text |
|
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Eller købe mit brugt når de nye modeller er på hylderne m.v.h. |
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Grunden til at modellen er på tilbud er at de allerede er i gang med at introducere nye modeller. I første omgang PV60 og i slutningen af næste måned PA60 som en direkte erstatning for PA50. Jeg vil ikke købe en PA50 da den ikke har HDMI stik Det ser endvidere ud til at de nye modeller kommer til at have en lavere startpris end de ældre modeller. Så mon ikke at PA60 kommer til at koste 15-17.000 kr. |
|
![]() |
|
daj72 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Kan jeg udlede af din kommentar at du er tilfreds med fjernsynet?? |
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er jo lige det der er problemet nye modeller på vej, og tør man så løbe an på at prisen bliver som du vurderer lavere.(?) Skal man have is i maven eller ejner.?
HDMI bliver ikke aktuelt for mig.
|
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Regn med at du får et godt standard plasma TV med denne model.
Det kan ikke bruges til HDTV, ej heller til PC-slutninger og andet. Men det er et godt TV til almindelig analog og digital-tv (via ekstern dekoder).
/Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
hej. Jeg er meget tilfreds med skærmen. Det mangler HDMI indgang, og er du til mediecenter ville en PC-indgang være fin. Det har et fint billed på den indbyggede tuner, og til DVD-afspilning er component-indgangen rigtig god. m.v.h. |
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Ja, det er jo lige det der er problemet nye modeller på vej, og tør man så løbe an på at prisen bliver som du vurderer lavere.(?) Skal man have is i maven eller ejner.?
HDMI bliver ikke aktuelt for mig. På denne tyske hjemmeside kan man finde 42PA60 til 1590 Euro - knap 12.000 Dkk. Så jeg tror at den bliver billigere end den nuværende PA50. http://technikdirekt.de/main/en/lcd-plasma-tv/plasma-tv/page .html?page=3&brand=PAN&eurorate=1
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det kan jeg godt se det smarte i... Men samtidigt er opløsningen 852x480 også begyndt at skære mig i øjne... Kan man se forskel på 852x480 Kontra 1024x720???? Hvor vi snakker alm. TV kiggeri med lidt film og sport. For hvis ikke kunne man da godt snuppe 42PA60'eren med det nye G9 plasmapanel via Tyskland. Redigeret af daj72 - 18-Marts-2006 kl. 17:32 |
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke at du vil kunne se forskel på alm. tv. Men jeg synes at 60 serien er bedre end 50 serien.
Sortniveauet samt den hvide farve ser bedre ud på 60 serien. derudover få du et HDMI stik i PA60 i forhold til PA50.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey. Jeg sidder lige nu og bladrer gamle indlæg igennem om opløsning. Der er ikke noget specifikt(indtil videre), men over på hifi4all.dk er der en længere debat om emnet. Og det virker ikke som om man kan se forskel; Der er simpelhent for mange ting der kan spille ind, der vil ændre synet på fjernsynet; I ordets bogstavligste forstand. PS. Ja, jeg er også faldet over det med farven SORT. Jeg er nødt til at finde ud af om man kan se forskellen på dét.
|
|
Best Regards
Dan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |