recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Acer projektor H7530D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAcer projektor H7530D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Emne: Acer projektor H7530D
    Sendt: 26-Februar-2010 kl. 10:35
Jeg har en opsætning med en Acer 7530HD og den har et problem tror jeg. Efter ca. en times visning går billedet i sort og begynder at komme og gå. Projektoren har været sendt ind hvor de påstår den ikke fejler noget. Første kabel jeg købte til 500,-  ville  ikke vise noget så et Argon fra HIFI-klubben og der var billede på. Jeg kører 10 meter. Spørgsmålet er så nu? er det projektoren eller kablet? Nogen der har en idé? Det er til at blive frustreret af når nu har sat sig godt til rette og vil nyde en film.
Ouch
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 11:03
Jeg tror ikke det er et kabel-problem da det nok ville give konstant problematik, men nok nærmere et kølingsproblem.  Hvis den eks sidder tæt på væg så ventilations kanalen bler blokeret,eller eks. den er monteret når varmekilde.   ?  
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 11:23
Den hænger i loftet ca. 30cm nede og 20cm fra væggen . Ud til siderne er der flere meter og blæseren sider i siden. Men jeg har godt nok selv haft fornemmelsen af kølingen. Og hvad f..... gør jeg. Den larmer nok i forvejen. ca 28dB.
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 11:44
Prøv at stille den på et bord og lade den køre i nogle timer. På den måde kan du se om det er din valg af placering der er skyld i det. Hvis du ikke oplever problemer når den står på bordet kan du gå videre og klage og at den stadig er fejlbehæftet. (De laver også fejl hos Acer.)
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 22:49
Det vil jeg prøve og ja selvfølgelig laver de fejl hos Acer. Har tidligere haft en Acer Pc som jeg til sidst måtte kassere pga. vedvarende fejl. Projektoren købte jeg egentil oså kun pga. HD og kontrasten. Den viser nogle fede billeder "når den kører"
Til top
Aduck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Maj-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 22:41
Hej
Jeg har en Acer H5350 og oplever samme problem.

Jeg har egentlig ingen løsning, men vil bare sige at du ikke er alene.

Mvh.
Anders
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 23:22
Har i prøvet at stille den på et bord med masser af luft omkring ?
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 09:56
Jeg har lavet ekstra udluftning i nærheden af projektoren men det løste heller ikke problemet. Den er sen dt ind igen men jeg tror bare også de finder noget den kan køre med. Hvad angår "handshaket" så vil jeg prøve når jeg fåe maskinen igen at sætte opløsningen ned til 720p som jo så vil afsløre om det er kablet. 
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 14:19
Nu er maskinen kommet hjem igen og den kører perfekt. Leverandøren påstår staig at den ikke fejler noget. De har opdateret softwaren så et eller andet sted har de da lavet noget. Så nu kører det :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu