recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - C-200 og regionsfri Blu-Ray/Dvd.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketC-200 og regionsfri Blu-Ray/Dvd.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blackmuddler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2007
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: C-200 og regionsfri Blu-Ray/Dvd.
    Sendt: 14-Marts-2010 kl. 15:39
Hej alle med teknisk forstand eller bare rigtig god viden!..

Til et snarligt køb af en C-200 vil jeg også have monteret mig et Blu-Ray drev. Hvilket drev skal jeg købe, så jeg er sikker på, at der kan afspille alle regioner i både Blu-Ray samt dvd og ikke mindst spiller godt sammen med C-200.

Er det et spørgsmål om et hvilken som drev, så noget firmware update på dette eller? ..

Lad venligst høre fra jer.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 21:28
Øv da - Er der virkelig ikke nogen herinde, som kan hjælpe mig, i den rigtige retning, med valg af Blu-Ray drev der kan gøres/eller er regionsfri på både Blu-Ray og dvd afspilning og ikke mindst spiller maks med C-200.
Til top
Niels Ebbesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 08:18
Jeg skal forsøge at svare mere udførligt senere. Gennem Popcorn Hour.com kan man gå til en side med kompatible Drev/harddiske/tastaturer - og du kan også læse i Spawns tråd om C-200. Så vidt jeg husker er der eet drev, som er selvskrevet og som lever op til alle krav og som man aldrig går fejl af, og det er vistnok af mærket LG.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 10:29
Hej Niels..

Rigtig mange tak for informationen Clap

Du behøves ikke nødvendigvis komme med yderligere informationer. Har ud fra det du skrev, fundet nogle rigtige gode input til min videre vej.

Har også valgt at lægge mig fast på et LG drev, som nok er det der spiller bedst. Kan gøre regionsfri Big smile

Endnu engang tak for venlig hjælp og ha' en god weekend.

Redigeret af blackmuddler - 20-Marts-2010 kl. 10:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu