|
Digiality CX302 DVB-T - Generel debat |
Besvar | Side 123 20> |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Emne: Digiality CX302 DVB-T - Generel debat Sendt: 15-Marts-2006 kl. 14:26 |
|
Hej Alle Der var ønske om at opdele emnerne om Digiality DVB-T modtagere i flere tråde. Dette emne er til debat om video / billeder. /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
jhvictor
Ny bruger Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Sendt: 16-Marts-2006 kl. 15:22 | |
Vedrørende problem omkring støj på analog signal, når dette er sløjfet igennnem uhf-generatoren. Jeg har konstateret, at det vedlagte korte kabel som skulle forbindes bag på receiveren, får en meget kraftig bøjning. Da jeg udskiftede det med et længere antenne kabel, således at der ikke mere var en kraftig bøjning, forsvandt støjen fra analog signalet og problemmet var løst.
Jeg har også fået oplyst, at der IKKE er mulighed for RGB signal ind på Vidio ind scart stikket, hvis man ønsker at sløjfe igennem fra anden enhed. Desværre. |
||
spmo
Bruger Oprettet: 28-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Sendt: 16-Marts-2006 kl. 16:27 | |
Hej Lars Jeg har nu i flere dage forsøgt at komme med min kommentar til dit sidste indlæg på min tråd, men jeg kan ikke få uploaded mine billeder. Hvordan gør jeg ? (Siden melder fejl hele tiden). PS. du kunne evnt. flytte nedennævnte over i denne tråd.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 16-Marts-2006 kl. 16:30 | |
Nej, upload virker desværre ikke endnu på de nye server. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Sendt: 16-Marts-2006 kl. 17:04 | |
Mht. til de medfølgende kabler: SMID DEM UD. De er VIRKELIG elendige og samler en masse støj op.
|
||
mnbib
Ny bruger Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Sendt: 17-Marts-2006 kl. 15:42 | |
Fået min Digiality for et par timer siden. Koblet til et alm. Nokia TV via 0,75 scart fra Thansen. Farverne er blege! Og der kan ikke skrues nok op for dem på TV'et. Desuden sløjfer jeg det analoge antennesignal igennem - det står ikke godt på TV'et, da billedet vælter sidelæns hen over skærmen. Med Digiality i stand-by bliver det normalt. Det er lidt ligegyldigt, da jeg ikke på sigt har tænkt at bruge det analoge signal. Men det burde virke. Farve-blegheden er derimod ikke til at leve med. /Morten |
||
Lars
Sendt: 17-Marts-2006 kl. 15:49 | |
Har du tilsluttet den til en SCART indgang på TV'et med RGB, og valgt RGB i dekoderen ? Ellers prøv det tilsvarende for S-video.
Det er signalet som er blevet for kraftigt. Hvis ikke du har noget at bruge modulatoren til, så bare undlad at sløjfe det analoge signal igennem. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
focus
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Sendt: 17-Marts-2006 kl. 22:25 | |
Hej, er der nogen der ved om der er noget nyt angående problemet at Digiality cx 302 t "går fast" på DR? Er problemet lokalt eller er det fælles for alle sendere? Jeg modtager signalet fra Bardesenderen ved Videbæk. Et det kun cx 302 t der har problemer eller er der også andre fabríkater der er ramt? Hvis jeg ikke havde haft informationerne fra dette forum at støtte mig til, havde forhandleren forlængst fået min cx 302 t retur. Senest har jeg også oplevet problemer under timeshifting optagelser hvor den på sædvanlig vis holder op med at reagere på fjernbetjeningen og efter endnu et stykke tid (vel ca 10 min) fryser billedet og den går helt fast. Jeg har i øvrigt oplevet et par gange at underteksterne kommer foran og det er temmeligt generende, men det må vel skyldes en fejl i det udsendte signal eller hvad?
|
||
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Sendt: 17-Marts-2006 kl. 22:29 | |
Stort set alle modtagere har et eller andet problem: |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 17-Marts-2006 kl. 22:35 | |
Det kan jeg give OR ret i, min Triax 358 har ikke lyd på AC3 streamen, det har jeg på Digiality, omvendt så er der ikke problemer med undertekst på Triax. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 17-Marts-2006 kl. 23:24 | |
Hej focus,
Ikke andet end at DR vist ikke er så gode til at melde ud hvornår de forventer problemet løst - sidste dato jeg hørte var i Onsdags, men den holdt altså ikke...
Problemet er ikke lokalt, men centralt - fra DR. /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
Madsandersen
Junior bruger Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 48 |
Sendt: 18-Marts-2006 kl. 18:07 | |
Har lige købt en Digiality T-2001 CX til 699,-. Den fryser nogle gange og undertekster er lidt mærkelige.
Jeg plejer at have undertekster på danske program via Tekst TV. Men min modtager ikke kan køre Tekst TV undertekster samtidig med billed. Kan man ikke få undertekster ved danske udsendelser med DVB subtitles? |
||
Besvar | Side 123 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |